خبرهای داغ:
مدیر حوزه‌های علمیه قزوین اذعان کرد: خبرنگاران، جامعه و مردم جامعه را از نظر اطلاعاتی و هم‎‌چنین فکری تغذیه می‌کنند، پس باید توجه و دقت کافی را در شغل خود داشته باشند تا غذای آلوده را وارد روح و باور انسان‌ها نکنند.
کد خبر: ۸۷۲۱۹۳۷
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱

حجت الاسلام علی عباسی مدیریت حوزه‌های علمیه استان قزوین، در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین پیرامون روز خبرنگار و وظیفه‌ی خبرنگاران در این روز تشریح کرد: دنیای امروز، دنیای اطلاعات است و هرچه انسان اطلاعاتش در زمینه‌های گوناگون اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، تاریخی و ... بیشتر باشد، بهتر است.

وی در ادامه به لزوم مطلع بودن انسان از دنیای اطرافش اشاره کرد و گفت: انسان آگاه بهتر از هرکس دیگری می‌تواند راه درست و نادرست را از یکدیگر تشخیص دهد، مسیر درست را انتخاب کند و خود را از ناهنجاری های رفتاری، اعتقادی و ... برهاند.

عباسی با بیان حوادث اخیر که در کشورهای عراق، لبنان، افغانستان و سوریه اتفاق افتاده است تصریح کرد: خبرنگاران بیش از هرکس دیگری از حوادث اتفاق افتاده در جوامع مختلف آگاه هستند و می‌بایست اطلاعاتشان را بدون دخالت نظر شخصی خود و بی هیچ کم و کاستی به سایرین منتقل کنند، زیرا انسان مطلع موضع‌گیری بهتر و درست‌تری دارد و می‌تواند آگاهانه رفتار کند.

وی در ادامه به نقش پراهمیت و تاثیرگزار خبرنگاران در جامعه امروز اشاره کرد و گفت: خبرنگاران، جامعه و مردم جامعه را از نظر اطلاعاتی و هم‎‌چنین فکری تغذیه می‌کنند، پس باید توجه و دقت کافی را در شغل خود داشته باشند تا غذای آلوده را وارد روح و باور انسان‌ها نکنند.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین در پایان یادآور شد: رساندن خبرهای انتخاباتی، اقتصادی، سیاسی و نیز روابط ایران با سایر کشور ها به مردم برعهده‌ی خبرنگاران است، لذا خبرنگاران حق بسیار بزرگی بر جامعه دارند و باید امانت‌داران خوبی باشند.

1102/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها