امام جمعه موقت رشت گفت: مزار شهدای گمنام باید به عنوان مراکز فرهنگی قرار گیرد و اجازه ندهیم افراد مسئله دار، مکان های فرهنگی شهر را تحت اشغال فعالیت های نا متعارف خودشان در بیاورند.
کد خبر: ۸۷۲۱۹۳۸
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل پوررضا در آیین سومین روز خاکسپاری شهدای گمنان در مسجد صاحب الزمان(عج) پره سر، با تاکید بر اینکه جایگاه شهدا در نزد خداوند رفیع و بلند است، گفت: شهدای گمنام آمده اند تا در جامعه روشنگری کنند و جلوی اقتصاد ناسالم را بگیرند و به عنوان مجاهد با خداوند عهد و پیمان بستند تا در مسیر الهی بمانند.

وی با بیان اینکه شهدا به مقامی رسیده اند که در نزد خدا جای دارند، افزود: شهدا خود را فدای دین کردند و ایثار را به نهایت رساندند.

مدیر امور دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با بیان این مطلب که شهدای گمنام آمده اند تا قبله ای به سوی حق و حقیقت در مسیر دینداری باشند، ادامه داد: شهدای گمنام شاید پیش ما گمنام باشند، اما روز رسیدگی به حساب معلوم می شود که دارای چه درجه و جایگاه با عظمتی هستند.

حجت الاسلام پوررضا ضمن برشمردن اقدامات دشمنان در فضای رسانه ای دنیا، گفت: امروز بیش از 85 درصد از رسانه های دنیا در اختیار و تحت نفوذ یهودیان است که دشمنان قسم خورده اسلام هستند و هدفشان نابودی دین مبین اسلام می باشد.

امام جمعه موقت رشت اضافه کرد: دشمنان ما برای رسیدن به اهدافشان حتی از هر حیوانی درنده تر می باشند و ما نباید فریب آمریکا را بخوریم، بمب اتم را خودشان دارند و دیگران را متهم و محکوم به داشتن سلاح های کشتار جمعی می کنند.

وی با اشاره به تلاش دشمنان در تقویت فرقه ضاله وهابیت، گفت: امروز دشمن با تقویت و تحریک گروهک مزدور وهابیت در صدد ضربه زدن بر پیکره اسلام ناب و مسلمانان است.

حجت الاسلام پوررضا بیان کرد: اکثر کسانی که فریب دشمنان را خورده اند و وارد گروه های انحرافی شده اند و دارند خون مردم بی گناه را می ریزند، افرادی هستند که هرگز مسجدی نبودند؛ از این رو نسبت به جان و ناموس مسلمانان در عراق و سوریه متعرض می شوند و امروز عربستان سعودی همانند اسرائیل به عنوان رژیم کودک کش معرفی می شود و با دلارهای نفتی حتی سازمان ملل را نیز خریده اند.

وی مهمترین پیام انقلاب اسلامی را وحدت حول محور مشترکات اسلام عنوان کرد و یادآور شد: دشمن امروز ضمن درک این پیام برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی، به هر اقدامی دست می زند.

این کارشناس دینی با بیان اینکه سران استکبار با دیدن صحنه های جنگ بین مسلمانان، خوشحال هستند، عنوان کرد: مزار شهدای گمنام باید به عنوان مراکز فرهنگی قرار گیرد و اجازه ندهیم افراد مسئله دار، مکان های فرهنگی شهر را تحت اشغال فعالیت های نا متعارف خودشان در بیاورند.

 

ارسال نظرات