رئیس اداره کالای اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان زنجان:
شش هزار و 600 نفر راننده ماشین سنگین در سطح استان زنجان در خصوص حمل بار در داخل و خارج از استان فعال هستند.
کد خبر: ۸۷۲۱۹۴۶
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره کالای اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان زنجان گفت: چهار ماهه نخست امسال بیش از یک میلیون و 998 هزار و 800 تن بار از طریق جاده ای از این استان به سایر استان های کشور حمل شده است.

سید جلال ابوالقاسمیان افزود: بیش از یک میلیون و 998 هزار و 800 تن بار حمل شده از استان زنجان با 134هزار و 592 دستگاه سنگین محقق شده است.

وی، از افزایش 11.5 درصدی وزن بارهای جابجا شده در چهار ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبرداد و اظهار داشت: میزان بار حمل شده در این مدت از سال گذشته از این استان به سایر نقاط کشور یک میلیون و 792 هزار و 276تن بود که این میزان بار به وسیله 125 هزار و 123 دستگاه خودروی سنگین انجام شده است.

رئیس اداره کالای اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان زنجان گفت: تعداد سفرهای بارهای حمل شده در چهار ماهه نخست امسال نسبت به سال گذشته 7.5 درصد افزایش را نشان می دهد. ابوالقاسمیان، عمده بارهای حمل شده از این استان به دیگر مناطق کشور را خاک معدنی روی، سیمان، سیلیس، میلگرد، سنگ آهن، گندم، گازوئیل و شمش آهن برشمرد.

سید جلال ابوالقاسمیان در ادامه تصریح کرد: در چهار ماهه نخست امسال، خاک معدنی روی با 445 هزار و 44 تن و میلگرد با 43 هزار و 881 تن به ترتیب بیشترین و کمترین میزان حمل بار از استان زنجان به سایر نقاط را داشته است.

رئیس اداره کالای اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان زنجان گفت: بیشترین میزان خاک معدنی روی در داخل این استان جابجا می شود.

ابوالقاسمیان اظهارکرد: بارهای بیان شده به استان های تهران، آذربایجان شرقی، قزوین و هرمزگان ارسال می شود.

وی یادآورشد: هم اکنون 67 شرکت حمل کالا در سطح استان زنجان فعال است که از این تعداد 6 شرکت علاوه بر حمل و نقل کالا با کامیون های سنگین دارای مجوز حمل و نقل وسایط سبک 'وانت بار' هستند.

رئیس اداره کالای اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان زنجان گفت: در هر یک از شهرستان های زنجان، ابهر و طارم دو شرکت دارای مجوز حمل بار فعالیت می کنند.

ابوالقاسمیان خاطرنشان کرد: نزدیک 6 هزار و 600 نفر راننده ماشین سنگین در سطح استان زنجان در خصوص حمل بار در داخل و خارج از استان فعال هستند.

ارسال نظرات