معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب لرستان از در حال اجرا بودن خطوط انتقال و شبکه های فاضلاب در شهرهای لرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۲۱۹۸۷
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان،فلاح نژاد گفت: اجرای خط انتقال و نصب انشعاب فاضلاب در حال حاضر در شهرهای خرم آباد، پلدختر، ازنا، الیگودرز، کوهدشت و بروجرد در حال انجام می باشد.

وی اضافه کرد:جهت اجرای خط انتقال فاضلاب مسکن مهر ٧٥ هکتاری خرم آباد با هزینه ای بالغ بر ٥ هزار میلیون ریال پیمانکار انتخاب و در مرحله شروع به کار می باشد همچنین اجرا ی شبکه و نصب انشعاب های فاضلاب در نقاط مختلف شهر خرم آباد در دست اجرا می باشد.

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب لرستان  گفت: در شهر پلدختر نصب انشعاب های فاضلاب با هزینه ای بالغ بر ٧٠٠0 میلیون ریال در دست انجام می باشد و اجرای شبکه های فاضلاب در شهر کوهدشت با اعتباری بالغ بر ١٠٠٠٠ میلیون ریال توسط پیمانکاران در دست اجرا می باشد .

فلاح نژاد افزود: جهت اجرای ٦٠٠٠ متر انشعاب فاضلاب شهر نورآباد با اعتباری بالغ بر ٢٠٠٠ میلیون ریال برآورد تهیه و در مرحله برگزاری مناقصه می باشد.شبکه فاضلاب شهر الیگودرز توسط سه پیمانکار و مبلغ ١٠٠٠٠ میلیون ریال در دست انجام می باشد.

وی از وضعیت فاضلاب شهرهای دورود و ازنا گفت: مراحل انجام مناقصه جهت اجرای خطوط انتقال و شبکه فاضلاب شهر دورود و ناصرالدین با اعتباری بالغ بر ٢٠٠٠٠ میلیون ریال و خط انتقال فاضلاب شهر ازنا با اعتبار ٦٠٠٠ میلیون ریال دردست اجرا می باشند.

فلاح نژاد در پایان  در خصوص اجرای تصفیه خانه های فاضلاب چند شهر استان گفت: اجرای تصفیه خانه های فاضلاب شهرهای کوهدشت، نورآباد ،الشتر، دورود و ازنا با هزینه ای بالغ بر ٢٠٠٠ میلیارد ریال در مرحله مناقصه و انتخاب پیمانکار در دست انجام می باشد.

انتهای پیام/ف
ارسال نظرات