رییس اداره فرهنگی و هنری استان زنجان:

استان زنجان پرچمدار عبادت و ستایش شد

در همایش ملی شوراهای برتر دانش آموزی؛ استان زنجان پرچمدار عبادت و ستایش شد.
کد خبر: ۸۷۲۲۰۳۴
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رییس اداره فرهنگی و هنری استان زنجان گفت: در همایش ملی شوراهای برتر دانش آموزی، استان زنجان به عنوان پرچمدار عبادت و ستایش معرفی شد.

مریم شعبانی افزود : در این همایش که از تاریخ 6 لغایت 10مرداد ماه در اردوگاه کشوری شهید رجایی باغرود نیشابور برگزار شد در ارزیابی به عمل آمده از فعالیت های مختلف این اردو استان زنجان توانست عنوان پرچمداران عبادت و ستایش را کسب نماید.

وی اظهار داشت: شوراهای دانش آموزی رکنی از ارکان مدرسه و نهادی است صنفی که اعضای آن طی انتخاباتی آزاد به منظور زمینه سازی رشد مهارتهای فردی ، اجتماعی و توسعه مشارکت دانش آموزان در امور آموزشی و پرورشی و تعامل بین مسئولین مدرسه و آنان انتخاب می شوند.

شعبانی از جمله اهداف شوراهای دانش آموزی را توجه عملی به مطالبات و خواسته های دانش آموزان در چارچوب مقررات ، قوانین و آیین نامه های اجرایی مدارس دانست و تصریح کرد: همایش ملی شوراهای برتر نیز همه ساله با هدف آموزش مهارتهای لازم و تکمیلی برای گروههای برتر استانی برگزار می گردد که در همین راستا گروههای برتر با درنظر گرفتن فعالیتهای گروهی مطلوب در طول سال تحصیلی انتخاب و جهت حضور در اردوی ملی معرفی می شوند.

رییس اداره فرهنگی و هنری تعداد دانش آموزان اعزامی از استان زنجان به همایش ملی شوراهای دانش آموزی برتر استانها در بخش دختران را 16 نفر اعلام و افزود: تعداد کل شوراهای دانش آموزی استان 8365 نفر می باشد که هرسال در هفته اول آبان ماه با برگزاری انتخابات شوراهای دانش آموزی در مدارس انتخاب می شوندکه تا به حال 18 دوره از این انتخابات برگزار شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار