تمامی تلاش مسئولان در استان بر فعال‌سازی واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌فعال در سطح استان اردبیل است که در این راستا از آغاز فعالیت در استان که 295 واحد تولیدی در اردبیل تعطیل بوده تعداد 20 واحد وارد چرخه تولید و فعالیت شده‌اند.
کد خبر: ۸۷۲۲۰۳۸
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مجید خدابخش در نشست ستاد هماهنگی هفته دولت در اردبیل اظهار داشت: در دولت یازدهم در حوزه عمرانی در استان اردبیل اقدامات قابل توجهی انجام شده به طوری که بیشترین تخصیص اعتبار عمرانی استان اردبیل براساس آمارها و بررسی عملکرد 4 ساله در دولت فعلی بوده است.

وی با بیان اینکه در دولت یازدهم هیچ واحد تولیدی به جز یک واحد به دلیل اختلاف شرکا در اردبیل تعطیل نشده است، گفت: تمامی تلاش مسئولان در استان بر فعال‌سازی واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌فعال در سطح استان اردبیل است که در این راستا از آغاز فعالیت در استان که 295 واحد تولیدی در اردبیل تعطیل بوده تعداد 20 واحد وارد چرخه تولید و فعالیت شده‌اند.

استاندار اردبیل از رفع مشکل 31 واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل در آینده نزدیک خبر داد و افزود: این تعداد واحد تولیدی که به دلیل مسائل و مشکلات پیش‌آمده راکد و تعطیل بوده با معرفی به بانک‌های عامل و دریافت تسهیلات به‌زودی وارد چرخه تولید می‌شوند.

خدابخش در مورد اجرای پروژه‌های مهار آب‌های مرزی در اردبیل بیان کرد: برای اجرای این پروژه‌ها یک میلیارد دلار اعتبار از مجموع 8 میلیارد دلار اعتبار کشوری در این حوزه به استان اردبیل اختصاص یافته که با اجرای این پروژه و آبی شدن 62 هزار هکتار از اراضی استان اردبیل زمینه برای توسعه بخش کشاورزی، اشتغال و اقتصاد استان فراهم می‌شود.

وی تلاش برای جذب سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی برای توسعه استان را از مهمترین برنامه‌های دانست و تصریح کرد:‌ برای جذب مشارکت بخش خصوصی و رونق بخش تولید و اشتغال اقدامات خوبی انجام شده و در حال حاضر 10 تا 15 پروژه مهم و اساسی سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان در حال اجرا است.

رئیس شورای برنامه‌ریزی استان اردبیل با تاکید بر اطلاع‌رسانی اقدامات دولت یازدهم در هفته دولت برای مردم گفت: همزمان با هفته دولت مسئولان استانی به شهرستان‌های مختلف سفر کرده و با مردم دیدار می‌کنند تا در زمینه اقدامات و عملکرد دولت در استان اردبیل اطلاع‌رسانی کنند.

ارسال نظرات