خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: به گفته مسئول دفتر دانشجویی مراغه، در طرح ویزیت رایگان مناطق محروم، 150 نفر از اهالی روستای بلوک آباد این شهرستان رایگان وزیت شدند.
کد خبر: ۸۷۲۲۰۴۳
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵

محمد رضا خاکی در حاشیه اجرای این طرح و در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، گفت: در این طرح فرهنگی و اجتماعی، گروه جهادی شهید دکتر نبئی بسیج دانشجویی با همکاری بسیج جامعه پزشکی این شهرستان به صورت رایگان، خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می دهند.

وی افزود: اجرای طرح ویزیت رایگان مناطق محروم در راستای خدمت رسانی به اقشار محروم و فاقد دسترسی به امکانات بهداشتی و درمانی توسط جهادگران و دانشجویان بسیجی این شهرستان صورت می گیرد.

خاکی بیان کرد: در این طرح، يك گروه پزشكي شامل پزشك عمومي، ماما، پرستار و كارشناس بهداشت به خانواده هاي بی بضاعتخدمات پزشكي رايگان ارايه می دهند.

وی با اشاره به دیگر اقدامات جهادی در قالب این طرح خاطرنشان کرد: در اين طرح جهادي همچنين فشار و قندخونمراجعه کنندگان نیز تست می شود .

مسئول دفتر دانشجویی مراغه ادامه داد: از ابتداي سال جاری، بسيج جامعه پزشكي و بسیج دانشجويي در قالب شش مرحله طرح های درمانی در محلات محروم شهر، روستاها و مناطق عشايري براي بيش از 650 نفر خدمات پزشكي رايگان ارائه داده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها