همسر خبرنگار شهید فاجعه منا در گفت‌وگو با «بسیج»:
شعبانی گفت: این نامه‎ای که به وزیر امور خارجه دادیم برای بار سوم است که خانواده‎ها اقدام به نوشتن کرده‎اند و متاسفیم که گوش شنوایی پیدا نمی‎‎شود.
کد خبر: ۸۷۲۲۰۵۱
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۹
شعبانی همسر خبرنگار شهید حمیدرضا حسینی یکی از شهدای حادثه منا در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص نامه 120 خانواده فاجعه منا به وزیر امورخارجه بیان کرد: مطالبات ما از وزیر امور خارجه در متن نامه مشخص است و انتظار داریم که آقای ظریف به وظیفه خود عمل کند.

شعبانی با بیان اینکه دست ما در شکایت از دولت عربستان بسته است و به صورت فردی نمی‎توانیم شکایت کنیم تاکید کرد: این دستگاه دیپلماسی است که باید اقدامی در این خصوص انجام دهد، اما وزارت خارجه تا به امروز هیچ اقدام عملی انجام نداده و هرچه بوده در حد حرف بوده است.

همسر خبرنگار شهید حمیدرضا حسینی در ادامه با بیان اینکه قرار بود در این خصوص کمیته حقیقت یاب تشکیل شود عنوان کرد: ولی تا کنون این کمیته تشکیل نشده است.

شعبانی تصریح کرد: وزیر امور خارجه که متصدی رسیدگی به موضوع فاجعه منا است تا به امروز یک جلسه توجیهی برای خانواده‎ها برگزار نکرده تا خانواده‎ها را از چند و چون ماجرا باخبر کند، حداقل به خانواده‎ها این هم گفته نشده که مثلا ما این موضوع را  تا به اینجا دنبال کردیم اما از این به بعد دست ما بسته است.

همسر خبرنگار شهید حمیدرضا حسینی در خاتمه با تاکید بر اینکه از وزارت خارجه می‎خواهیم که به وظایف خود عمل کند و به اعتمادی که مردم نسبت به آنها داشتند پایبند باشد یادآور شد: این نامه‎ای که به وزیر امور خارجه دادیم برای بار سوم است که خانواده‎ها اقدام به نوشتن کرده‎اند و متاسفیم که گوش شنوایی پیدا نمی‎‎شود.
ارسال نظرات