جلسه هماهنگی شورای اقشار بسیج ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم با حضور مسئول راهبردی بسیج سپاه امام سجاد (ع)استان هرمزگان جانشین ناحیه مقاومت و مسئولین رده های اقشاری بسیج این شهرستان درمحل سالن جلسات فرماندهی برگزار گردید.
کد خبر: ۸۷۲۲۰۹۴
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹

سرگرد پاسدار جمشیدی با اشاره به نقش بسیار مهم رده های اقشاری در جذب ساماندهی وانجام برنامه های فرهنگی در سطح شهرستانهای استان افزود :رده های اقشاری بسیج در هر شهر و بخش با اولویت بندی وشناسایی آسیب ها و چالش های به بررسی و ارائه راهکار می پردازند.

وی، افزود:رده های اقشاری بسیج با هماهنگی سایر رده های قشری می توانند در جهت انجام برنامه ها از رشد وپیشرفت بیشتری برخوردار شوندوبا راه اندازی حلقات صالحین در مساجد مدارس و ادارات و نیز حضور در اردو های جهادی در مناطق محروم و دور افتاده به مردم خدمت نمایند.

مسئول شورای راهبردی بسیج سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، خاطرنشان نمود :کمک به تحقق جامعه اسلامی و شناسایی نخبگان بسیجی از ماموریت های مهم رده های اقشاری بسیج می باشد که باید مسئولین بسیج توجه خاصی به این دو مقوله مهم نمایند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم نیز دراین نشست ضمن ارائه گزارش در خصوص فعالیت های رده های قشری این شهرستان از برگزاری تشست شورای قشر با حضور مسئولین اجرایی این شهرستان درسال گذشته اشاره نمود که خروجی موثری در پیشبرد اهداف و برنامه ها داشته است.

ارسال نظرات