مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلا:

حفظ وحدت و انسجام عامل مهم در موفقیت و بقاء نظام است/ تامل هشیارانه و لحاظ اقتضاء در بیان حق، برای حفظ حقایق است

حجه الاسلام غلامی: دشمنی آمریکا با نظام انقلاب اسلامی بر سر بی خدایی آمریکا و خداخواهی ماست، بر سر ظالمیت و سلطه آمریکا و مظلومیت و آزادگی ملت هاست و لذا باید هواسمان جمع باشد و مراقب این اصل بود.
کد خبر: ۸۷۲۲۰۹۶
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجه الاسلام و المسلمین غلامی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه سپاه کربلا وحدت و یکپارچگی را از عوامل وحدت در همه ادوار برشمرد و حفظ آن را برای بقاء نظام اسلامی ضروری خواند.

حجه الاسلام غلامی با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی با ایجاد وحدت و یکپارچگی رقم خورد افزود: یقینا بقاء نظام به اصل مهم و مورد سفارش خدا و رسول الله(ص) یعنی به وحدت و یکپارچگی امت اسلامی بستگی دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلا تلاش دشمن را برای ایجاد تفرقه و اختلاف در جامعه اسلامی خطرناک دانست و هشیاری امت و مسئولان را در این رابطه خواستار شد.

این مسئول ثمرات تاسف بار بی بصیرتی در جوامع و کشورهای اسلامی را در باره تسلیم شدن در برابر حربه اختلاف برانگیز دشمنان عبرت بزرگ خواند و افزود: متاسفانه دنیای اسلام همواره با این گونه حربه ها مواجه است به گونه ای که کشورهای مسلمان تحت تاثیر همان اختلافات، مورد تعرض و متعاقب آن تجزیه، غارت و سلطه اجانب و دشمنان دین قرار گرفته تا از قدرت مقاومت و ایمانشان در برابر کفر و الحاد کاسته شود.

وی با یادآوری وقایع تلخ فتنه و تفرقه جویانه استکبار بر علیه نظام مقدس انقلاب اسلامی ایران در سال های 78 و 88 آنرا تجربه مهم و در عین حال سخت برای جامعه و نظام دانست و بیان کرد: در حالی که با شیطنت و بی بصیرتی برخی در وقایع یاد شده حربه دشمن به مرز تاثیر گذاری رسیده بود هشیاری و درایت ولی امر زمان مان، رهبر فرزانه، آگاه و دلسوزمان، آیه الله خامنه ای حفظه الله المقام و عزه فتنه تفرقه در بین امت و مسئولین خنثی شد.

حجه الاسلام غلامی مراقبت از اصول را الزامی خواند و دامن زدن به حاشیه ها را خواسته دشمنان دانست و گفت: به همان اندازه که کشور از لحاظ تکثر قومیت ها بی نظیر است به همان اندازه زمینه ایجاد اختلاف فراهم است لذا مردم و مسئولین در نطق ها، سخنرانی ها، افعال و رفتار خود مراقبت داشته باشند تا بهانه ای برای اختلاف دست دشمن ندهند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلا از مردم و مسئولین خواست تا بدانند که مشکل اصلی در ماجرای مذاکرات بحث هسته ای نبوده و نیست و در دشمنی امریکا با ایران تامل کنند و بپرسند که چرا آمریکا با ما دشمنی دارد؟ تا این اصل به فراموشی سپرده نشود.

وی افزود: دشمنی آمریکا با نظام انقلاب اسلامی بر سر بی خدایی آمریکا و خداخواهی ماست، بر سر ظالمیت و سلطه آمریکا و مظلومیت و آزادگی ملت هاست و لذا باید هواسمان جمع باشد و مراقب این اصل بود.

حجه الاسلام غلامی با توضیح اینکه باید هشیار بود و دانست که گاها بیان حق ممکن است لطمه وارد کند و حقایق را نابود سازد و بیان دروغ در اسلام حرام است اظهار داشت: در زمینه های گوناگون، با در نظر گرفتن شرایط و اقتضای موقعیت ها باید مراقب گفتار ها و رفتار ها بود تا بهانه ای در ایجاد اختلاف به دست دشمن نداد.

این مقام مسئول حفظ نظام را موضوع اصلی و اساسی در جامعه اسلامی دانست و بر هشیاری بیشتر مسئولان و مردم در رفتار ها و گفتارها تاکید کرد و عدم توجه به آن را عامل ورود ضربه دشمن خواند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها