مهدی فقیه در گفتگو با «بسیج»:

بدحجابی بازیگران، نوعی بی احترامی به مردم است

این بازیگر سینما و تلویزیون گفت:باید طبق اصول این نظام، شان خودشان را حفظ کنند و وقتی مردم به بازیگران احترام قائل هستند، متقابلا بازیگران هم با نوع رفتار،اخلاق،پوشش و...باید به مردم احترام بگذارند.
کد خبر: ۸۷۲۲۱۰۵
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۸
مهدی فقیه بازیگر سریال مریم مقدس(ع) در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به بی حجابی برخی بازیگران سینما و تلویزیون گفت:بازیگران وظیفه دارند که با نقش آفرینی خود در فیلم و سریال ها و نوع زندگی در جامعه،مفاهیم انسانی را به مردم منتقل کنند و برای این کار باید اول بدانند که در چه جامعه ای زندگی می کنند و طبق فرهنگ آن رفتار کنند.
 
وی ادامه داد: معتقدم که برای انتقال مفاهیم انسانی باید دانست که چقدر خودمان را به آدم بودن نزدیک کرده ایم؟
 
فقیه افزود: بازیگران باید بدانند که ما در نظام جمهوری اسلامی ایران زندگی می کنند و باید طبق اصول این نظام، شان خودشان را حفظ کنند و وقتی مردم به بازیگران احترام قائل هستند، متقابلا بازیگران هم با نوع رفتار،اخلاق،پوشش و...باید به مردم احترام بگذارند.
 
این بازیگر سینما تاکید کرد: اخیرا خبری در خصوص دستگیری تعدادی از بازیگران و ورزشکاران در یک پارتی در سعادت آباد شنیدم و واقعا متاسف و ناراحت شدم؛ چرا که ما برای ملتی کار می کنیم که برای امنیت آن، هزاران شهید را تقدیم کرده ایم و این رفتارها بی احترامی به خون شهداست.
 
ارسال نظرات