جانشین سپاه آمل: رسانه در این عرصه باید گفتمان انقلاب اسلامی، حفظ هویت دینی، مقابله با تهاجم فرهنگی، و ایجاد اعتماد به نفس از طریق فضای مجازی به مردم را در حیطه کاری خود قرار دهد.
کد خبر: ۸۷۲۲۱۲۲
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، جانشین سپاه ناحیه آمل, جریان صهیونیست و اهداف آمریکا را بر تشکیل گروه‌هایی چون داعش و تکفیری با فعالیتی بر حضور خبرنگاران و فیلم‌نامه نویسان بیان کرد و گفت: این‌ها به منظور هویت دادن این گروه‌ها قبل از رسیدن فیلم و یا خبری از سوی رسانه‌های خود مان به ساختن و پخش فیلم و خبر از عملکرد این گروه‌ها می‌پردازند.
سرهنگ بهروز عیسی‌زاده در نشست خبری اصحاب رسانه این شهرستان با محوریت پنجمین جشنواره فرهنگی و هنری پارک پاک با بیان اینکه در عرصه رسانه حضرت زینب (س) به عنوان خبرنگار کربلا بهترین خبرنگار بودند که با رسانه کلامی موجب زنده نگه داشتن کربلا و واقعه آن شد، اظهار داشت: امروزه با توجه به هجمه‌های فرهنگی و نفوذ دشمن بر هویت ملی نظام از طریق رسانه‌ها ورود یافته است.

وی با تاکید بر اینکه یکی از این رسانه‌ها فضای مجازی است که مورد توجه بسیاری از اقشار قرار می‌گیرد، افزود: در این زمینه مقام معظم رهبری نیز تاکید بر امور فضای مجازی داشتند و عرصه رسانه و فضای مجازی را یک عرصه مهم نظام بیان کردند.

عیسی‌زاده با اشاره به اینکه یکی از اصول شکل‌گیری انقلاب اسلامی در نظام جمهوری اسلامی ورود موفق رسانه بوده است، تصریح کرد: امروز برای نابودی این نظام دشمنان اسلام با ایجاد فضای مجازی و با کمک رسانه‌ها هزینه زیادی را خرج می‌کنند.

وی ادامه داد: دشمن در فضای مجازی برای تخریب فرهنگ جامعه ما کار می‌کند و در این سه شیفت به فعالیت می‌پردازند تا هویت ملی و فرهنگ غنی نظام را نابود کنند.

عیسی‌زاده با تاکید براینکه در فعالیت رسانه‌ها حساسیت‌هایی وجود دارد و آنهم زمان خوب برای اطلاع‌رسانی هوشمندانه و صادقانه است، گفت:‌ امروزه خوشبختانه نظام جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که در جهان به لحاظ امنیتی در سطح بالایی قرار دارد که بخشی از این حفظ امنیت به رسانه‌ برمی‌گردد که به عنوان رسانه انقلابی برای بسیج فعالیت دارند.

جانشین فرمانده سپاه آمل با بیان اینکه رسانه در این عرصه باید گفتمان انقلاب اسلامی، حفظ هویت دینی، مقابله با تهاجم فرهنگی، و ایجاد اعتماد به نفس از طریق فضای مجازی به مردم را در حیطه کاری خود قرار دهد، افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر ایجاد گفتمان دینی، مقابله با جنگ نرم، اقتصاد جهانی، گسترش علمی با کسب رتبه‌های برتر، گفتمان علمی به منظور پیشرفت و توسعه کشور و نشان دادن نخبگان علمی را در دستور کار قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: تبیین جهاد کبیر به منظور مقابله با استکبار جهانی در رسانه‌ها مشاهده ‌شود و از علما و متخصصان در این جهاد استفاده کنیم، همچنین به منظور اقدام و عمل بر اقتصاد مقاومتی استفاده از کالاهای  داخلی از سوی رسانه‌ها لحاظ شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها