قربانی: با پیگیری و تلاش همه اعضای هیئت مدیره در تهیه مکانی برای خانه مطبوعات مازندران، رایزنی‌ها نتیجه داد و کلید ساختمان خانه مطبوعات مازندران, تحویل خانه مطبوعات مازندران شده است.
کد خبر: ۸۷۲۲۱۳۱
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از منابع خبری، عضو هیئت رئیسه خانه مطبوعات مازندران با اشاره به اینکه تلاش‌های مستمری برای تهیه ساختمان خانه مطبوعات استان از طریق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و هیئت مدیره خانه مطبوعات صورت گرفته است، تصریح کرد: آیین افتتاحیه ساختمان خانه مطبوعات مازندران همزمان با 17 مرداد در ساری برگزار می‌شود.

حسین قربانی اظهار داشت: هفته بزرگداشت اصحاب رسانه مازندران امسال با برنامه‌های ویژه ای برگزار می‌شود.

وی افزود: با تلاش پیگیر بنده و اعضای هیئت مدیره در تهیه مکانی برای خانه مطبوعات مازندران، رایزنی‌ها نتیجه داد و کلید ساختمان خانه مطبوعات مازندران, تحویل خانه مطبوعات مازندران شده است.

قربانی با بیان اینکه با افتتاح ساختمان خانه مطبوعات مازندران بسیاری از امورات صنفی و حرفه ای اعضا ساماندهی می‌شود، افزود: امیدواریم با تعامل همه مدیران دستگاه‌های اجرایی خصوصا استانداری مازندران بتوانیم در غنابخشی به فعالیت‌های حرفه ای اصحاب رسانه تلاش کنیم.

وی با اعلام اینکه هفته بزرگداشت اصحاب رسانه مازندران از روز گذشته در استان آغاز شده است، گفت: در نخستین روز هفته بزرگداشت اصحاب رسانه استان، جمعی از فعالان رسانه ای شهرستان‌ها با امامان جمعه آن شهرها دیدار کردند.

دبیر خانه مطبوعات مازندران با بیان اینکه بازدید مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستانی از دفاتر نشریات و خبرگزاریهای استان از برنامه‌های دومین روز هفته بزرگذاشت اصحاب رسانه استان است، افزود: برای نخستین بار در کشور، همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته بزرگداشت اصحاب رسانه استان از میدان مرحوم جابر معافی سرپرست فقید خبرگزاری فارس مازندران تا پارک ملل ساری در روز جمعه 15 مرداد برگزار می‌شود.

قربانی با تاکید بر حضور پرشور اصحاب رسانه شهرهای مرکزی استان در این رویداد مفرح و شاد ورزشی، گفت: در پایان این مراسم به قید قرعه نفرات برتر هدایای نفیسی دریافت خواهند کرد.

عضو هیئت رئیسه خانه مطبوعات مازندران با اشاره به اینکه غبارروبی مزار شهدای رسانه و دیدار با خانواده متوفیان رسانه ای از دیگر برنامه‌های هفته بزرگداشت اصحاب رسانه استان است، افزود: آیین استانی بزرگداشت اصحاب رسانه مازندران به همراه تجلیل از برترین‌های جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان عصر یکشنبه 17 مرداد در تالار اریکه آریایی آمل برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مازندران دارای شهدای بنامی در عرصه رسانه بوده است، گفت: در این مراسم از کتاب تاریخچه مطبوعات مازندران در سده اخیر رونمایی خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها