بیست و پنج جهاد گر جوان و نوجوان بسیجی در قالب اردوهای جهادی به مدت هفت روز این بار ارائه خدمات و محرومیت زدایی را در منزل خانواده ای که سرپرست و تنها پسرشان معلول است انجام دادند.
کد خبر: ۸۷۲۲۱۴۴
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، بیست و پنج جهاد گر جوان و نوجوان بسیجی در قالب اردوهای جهادی به مدت هفت روز این بار ارائه خدمات و محرومیت زدایی را در منزل خانواده ای که سرپرست و تنها پسرشان معلول است انجام دادند.

شاید شنیدید که اگر در تابستان كسی در معرض گرمای زیاد قرار گیرد، برای این‌كه بدن بتواند گرما را دفع كند، عروق سطحی گشادتر می‌شود و خون‌دماغ در افرادی كه مستعد هستند، اتفاق می‌افتد.

تیم جهادی بسیجیان ماهنشان که با عشق و علاقه در روستای ایلی بلاغ برای رفع محرومیت زدایی و کمک به هم نوعان خدمت می کردند از آن بسیجیانی هستند که روزهای گرم تابستان در مناطق مختلف گرمسیری را مقصد ارودهای جهادی خود انتخاب می کنند تا از فرصت اوقات فراغت تعطیلات تابستانه، در حد توان خود برای خدمت به مردم محروم استفاده کنند.

گرمای شدید تابستان توان هر شخصی در هر فعالیتی را سلب می کند اما انگار در برابر جوانان توانمند بسیجی که عزم خود را برای پیوند انسان دوستانه جزم کردند و عرق جبینشان گواه این حرکت هاست تحمل پذیر باشد ، اردوهای جهادی باهدف خدمت‌رسانی به روستاها و مناطق محروم توسط گروه‌های مختلف جهادی و از جمله بسیج محلات صورت می‌گیرد که از برنامه های بسیج سازندگی است.

بسیجیان حوزه مقاومت شهید رجایی که اعضای حلقات صالحین هستند با حضور و شرکت در اردوهای جهادی آزمون تربیت تعالی و مسجدی و مجاهد شدن خود را درس پس دادند.

ارسال نظرات