خبرهای داغ:
امام جمعه بندرترکمن؛

شهدا همواره به دنبال پیشانی بندهای یا زهرا بودند ودر رکوع وسجده هایشان متوسل به مادرشان زهرا (س) می شدند

امام جمعه بندرترکمن گفت:حضور در محفل شهدا موجب روشنایی دل انسان می شود چرا که دراین دنیا انسانها در غبار غفلت خویش به دنبال روشنایی ونور هستند تا از گمراهی نجات یابند.
کد خبر: ۸۷۲۲۱۹۷
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۶

   به گزارش خبرگزاری بسیج ازگلستان  امام جمعه بندرترکمن در جمع دوستداران شهدای گمنام در شهرستان بندر ترکمن  با اشاره به مقام والای شهدا  اظهارداشت:طبق سخنان قرآن شهدا زنده واثر گذارند چرا که آنان مقامی بس والا در نزد خداوند متعال دارند.

حجت الاسلام منصوری با اشاره اینکه بسیاری از افراد جبهه رفتند اما توفیق جانبازی وشهادت نصیب آنان نشد افزود: افرادزیادی در روزهای اول حضور در جبهه توفیق شهادت یافتند لذا شهدا به واسطه آبرویی که پیش خدا دارند درجوار قرب الهی حلال مشکلات انسانهانیز هستند.

وی تصریح کرد:شهدا همواره به دنبال پیشانی بندهای یا زهرا بودند ودر رکوع وسجده هاشان متوسل به مادرشان زهرا (س) می شدند.

منصوری با اشاره به کشش فوق العاده شهدا درجذب انسانها  ابراز داشت:از زمان ورود شهدای گمنام به بندرترکمن ،شهدا با کششی خاص ما را به سوی خود کشانیده اند لذا شهدا بعد از شهادت خود نیز به دنبال ایمان سازی هستند تا ایمان ما را نیز درست کنند.

امام جمعه بندرترکمن اذعان داشت:حضور در محفل شهدا موجب روشنایی دل انسان می شود چرا که دراین دنیا انسانها در غبار غفلت خویش به دنبال روشنایی ونور هستند تا از گمراهی نجات یابند.

 وی خاطر نشان کرد:شهدا هواره زنده اند ودر این محفل معنوی نیز نظاره گر ما هستندلذا با دعوت کردن انسانها معنویت را به جامعه تزریق می کنند .

وی یادآورشد:دردو دل کردن با شهدا بسیار زیباست لذا با نجو ای دل می توان دست گدایی به سوی انان دراز کرد تا آنان دست ماررا بگیرند وبه ما کمک کنند.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها