خبرهای داغ:

اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفت از مشکلات جامعه است

فرماندار سنقر و کلیایی گفت: اگر ما باور داریم که اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی جامعه است بایستی با حرکت در این مسیر، خود را برای پرداخت هزینه های آن آماده کنیم.
کد خبر: ۸۷۲۲۲۰۸
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از سنقر، علیرضا ایزدی روز چهارشنبه در نشست توجیهی اقتصاد مقاومتی با حضور دهیاران روستاهای سنقر و کلیایی و بخش دینور افزود: دهیاران به عنوان نمایندگان تام الاختیار در خط مقدم حوزه روستاها مسئول اجرای سیاست های دولت هستند.
وی داشتن دانش و بصیرت را برای خروج و برون رفت از مشکلات اقتصادی در این بزنگاه تاریخی مورد تاکید قرار داد.
فرماندار سنقر و کلیایی سفر اخیر رییس جمهوری به استان کرمانشاه را مایه خیر و برکت برای مردم دانست و گفت: عایداتی که در این سفر به استان تعلق گرفت در راستای رفع مشکلات اشتغال و ساماندهی اقتصاد خانوارها از لحاظ رقم و تعداد پروژه ها قابل توجه است.
ایزدی، از برخوردار شدن تمامی روستاها از نعمت گاز طبیعی تا پایان سال 96 خبر داد و گفت: در سه سال گذشته نیز شاهد خدمات ارزنده دولت در گازرسانی به روستاها بوده ایم.
فرماندار سنقر و کلیایی، با بیان اینکه دولت تدبیر و امید جز راه صداقت با مردم راه دیگری نداشته و ندارد، اطلاع رسانی و روشنگری افکار عمومی در خصوص خدمات دولت را با رعایت پرهیز از دروغ را مورد تاکید قرار داد.
ارسال نظرات