معاون اول رئیس جمهور:

آبرسانی به روستاها یکی از کارهای مهم دولت تدبیر و امید است

معاون اول رئیس جمهور در یک مراسم ویدئوکنفرانسی افتتاح 24 پروژه آبرسانی به روستاهای لرستان ضمن تقدیر و تشکر از مسؤولان لرستان گفت:‌ یکی از کارهای مهم دولت تدبیر و امید آبرسانی به روستاها است.
کد خبر: ۸۷۲۲۲۱۳
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، دقایقی پیش در یک مراسم ویدئوکنفرانس که با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر نیرو در کشور و استاندار لرستان و جمعی از مسؤولان این استان در منطقه خشکه‌رود بیرانشهر برگزار شد 24 روستای استان لرستان همزمان با سراسر کشور از نعمت آب آشامیدنی بهره‌مند شدند.

اسحاق جهانگیری در یک برنامه ویدئوکنفرانسی پس از گزارش هوشنگ بازوند استاندار لرستان اظهار داشت: مردم لرستان مردمی شجاع و میهن‌دوست هستند از این‌رو امیدواریم که مسؤولان بتوانند در زمینه‌های مختلف خدماتی به آنها ارائه دهند.

وی عنوان کرد: امروز یکی از کارهایی که دولت دنبال می‌کند بحث آبرسانی به روستاها است و وزارت نیرو در این زمینه کارهای بزرگی انجام داده است.

معاون اول رئیس جمهور گفت:‌ از مسؤولان استان لرستان به خاطر آبرسانی به 24 روستای این استان در راستای اقتصاد مقاومتی تقدیر و تشکر می‌کنیم و انتظار ما این است که مابقی پروژه‌های آبرسانی به روستاهای لرستان هرچه سریعتر صورت گیرد.

لازم به ذکر است همزمان با سراسر کشور آبرسانی به 24 روستای استان لرستان عصر امروز از طریق ویدئوکنفرانس با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر نیرو آغاز شد.

ارسال نظرات