خبرهای داغ:

برگزاري جلسه كميته اقتصاد مقاومتي در دهكده اقتصاد مقاومتي

سومين جلسه كميته اقتصاد مقاومتي استان، با حضور جمعي از مديران دستگاه هاي اجرائي ، اساتيد دانشگاهي و كارشناسان اقتصادي در محل دهكده اقتصاد مقاومتي استان تشكيل گرديد.
کد خبر: ۸۷۲۲۲۱۴
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سومین جلسه کمیته اقتصاد مقاومتی سال 95 با حضور جمعی از مدیران دستگاه های اجرائی ، اساتید دانشگاهی و کارشناسان در محل دهکده اقتصاد مقاومتی استان تشکیل گردید..
در این جلسه سرهنگ فتاحی ضمن گزارشی از عملکرد این سازمان در فضاسازی پادگان آموزشی کربلا که به دهکده اقتصاد مقامتی تبدیل شده است از تمامی  دستگاه های اجرایی که به نحوی مرتبط با راه اندازی دهکده اقتصاد مقاومتی هستند از جمله دامپزشکی ، حفاظت محیط زیست ، جهاد کشاورزی ، شیلات ، آب منطقه ای ،دانشگاه علوم پزشکی و . . . خواست تا همکاری لازم و صد در صدی  از لحاظ ارائه طرح های قابل اجرا ، صدور مجوز های لازم و . . . با سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه داشته باشند.
در طی این جلسه انتخابات دومین دوره کارگروه اقتصاد مقاومتی سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه برای برگزاری رئیس و نایب رئیس کارگروه با حضور کلیه اعضا در محل دهکده اقتصاد مقاومتی برگزار گردید و در پایان

جناب آقای دکتر برومند چهار آئین به عنوان رئیس و جناب آقای دکتر محمد ابراهیم نوریان سرور به عنوان نایب رئیس کارگروه اقتصاد مقاومتی برای 2 سال آینده انتخاب شدند .
ارسال نظرات
آخرین اخبار