خبرهای داغ:
دانش آموز هرسینی بهترین خاطره طرح هجرت3 را حضور در بین مردم روستا عنوان کرد.
کد خبر: ۸۷۲۲۲۱۹
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از هرسین، چند سالی است که دانش آموزان در قالب فعالیت های جهادی در اردوهای طرح هجرت 3 شرکت و نسبت به زیباسازی، مرمت و رنگامیزی مدارس کم برخوردار اقدام می کنند.

این طرح با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان توانسته بسیاری از آنها را برای حضور در عرصه کارجهادی و کلاس های فرهنگی بصیرتی و تفریحی جذب نماید، تا دانش آموزان ضمن گذراندن اوقات فراغت در کار خداپسندانه نیز سهیم باشند.

 معصومه کاوه دانش آموز هرسینی چند سالی است که با شوق و اشتیاق در طرح هجرت شرکت می کند.

این دانش آموز جهادگر هرسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرسین می گوید: من تک بچه ی خونواده ام چند ساله طرح هجرت میام و تو این چند وقته اتفاقای قشنگی رو تجربه کردم.  چیزهای زیادی یاد گرفتم. قبل از شروع هر دوره ایی نیت می کنم و نیت هامم بر آورده شده و اتفاقا هرچی منطقه ایی که کار می کنیم کارهاش سخت تر باشه قشنگی کار بیشتر میشه.


مثلا ما پارسال رفته بودیم روستای حسن بقعه، اولش تو دلم گفتم آه هیچ جا نبود ما رو فرستادن روستا، اما وقتی رسیدیم و جو صمیمی بین بچه ها و همراهی حتی بچه های ابتدایی شونم دیدم از ذوقم نمی دونستم چیکار کنم و همش  محبتشونو نگاه می کردم.


اما بهترین خاطره من اون وقتی بود که با بچه ها رفتیم دیدن خونواده شهید بهرامی، محل زندگیشون همون روستا (حسن بقعه ) بود. خونواده شهید با نهایت صمیمیت با ما برخورد کردند و از ما خواستند تا سر سفره ای که با محصولات محلی خودشون پهن کرده بودن بریم بعدم از درختایی که پسر شهیدشون کاشته بود میوه آوردن.


پدر شهید بهرامی می گفت: چند شب پیش خواب دیدم تو خونه مهمون دارم و حالا که شما اومدین مطمئن شدم که تعبیر خوابمه؛ آخر هم از ما خواستند که تابع محض ولی فقیه باشیم و حرفاشونو  خوب گوش کنیم و به حد و اندازه وسع و تکلیفی که رو دوشمونه بهش عمل کنیم .
ارسال نظرات