سرپرست آموزش و پرورش بندرلنگه از اعزام 40 دانش‌آموز نخبه بسیجی این شهر به مشهد مقدس خبر داد.
کد خبر: ۸۷۲۲۳۲۱
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان هرمزگان؛ صبح امروز به مناسبت میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) و روز دختر، دانش‌آموزان دختر نخبه بسیحی شهرستان بندرلنگه از محل شهدای گمنام به مشهد مقدس اعزام شدند.

ایرج سوغانی سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان بندرلنگه در حاشیه مراسم بدرقه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: تعداد 40 نفر دانش آموز بسیجی نخبه و زیارت اولی جهت زیارت مرقد امام هشتم امام رضا(ع) به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی در ادامه اضافه کرد: این اردو به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر برای دختران نمونه شهرستان و ممتاز به نمایندگی از تمام دختران نمونه صورت گرفته است.

سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان بندرلنگه تصریح کرد: ان‌شاءالله این سفر زیارتی و سیاحتی دلیل بر شروع سال تحصیلی با پشتکار مضاعف و کسب موفقیت‌های دوچندان و معرفت افزایی باشد.

در ادامه‌ی این مراسم ابراهیم خادمی زاده جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه تصریح کرد: ما باید فرهنگ شهادت و زیارت را در تمام اقشار جامعه نهادینه سازیم .

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه دغدغه‌ی اصلی مقام معظم رهبری بر مسئله فرهنگ است ما باید باری کاهش آسیب‌های فرهنگی حاضر در جامعه تلاش فراوان انجام دهیم از این رو نظام آموزشی و دانش‌آموزان در این بحث نقش اصلی را دارند.

 

ارسال نظرات