خبرهای داغ:
ریس سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور عنوان کرد: امروز در یک جنگ تمام عیار اقتصادی با دشمن قرار داریم ودشمن درصدد است از این اهرم کشور مارا تحت فشار قرار بدهد و مارا بازی و فریب دهد/ برجام قرارنیست به ما کمک اقتصادی بکند .
کد خبر: ۸۷۲۲۳۷۹
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸
 به همت حوزه مقاومت بسیج اصناف  قزوین برگزار گردید .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین ، دکترعلی حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور در یادوراه 172 شهید اصناف شهرستان قزوین که در مسجد اقا سیدعلی برگزار شد اظهار کرد: امنیت و اسایش امروز را مدیون از خودگذشتگی شهدای دوران دفاع مقدس هستیم و ما باید قدردان خون شهدا باشیم .

وی با اشاره به سوره  مبارکه صف افزود : تنها تجارتی که هیچ سود و ضرری دران نیست ،تجارت باخداست .و در این تجارت مهم هیچ ضرر و زیانی در ان وجود ندارد خداوند با اولین قطره خون شهیدی که برزمین ریخته میشود تمام گناهانش را میبخشد، شهیدان زنده اند و کسانی که باخدا تجارت کنند پیروزند .

ریس سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور عنوان کرد: امروز در یک جنگ تمام عیار اقتصادی با دشمن قرار داریم ودشمن درصدد است  از این اهرم کشور مارا تحت فشار قرار بدهد و مارا بازی و فریب دهد . برجام قرارنیست  به ما کمک اقتصادی بکند .

وی ادامه داد: امروز دشمنان ما برروی نقط ضعف اقتصادی ما شبانه روزی کار میکنند و وظیفه اصناف ما این است که اقتصاد مقاومتی را خوب بشناسیم و خوب عمل کنیم.اصناف و بازاریان، عامل مهمی و اصلی حرکت اقتصاد مقاومتی هستند و همواره در دفاع از ارمانهای شهدا در تمامی دوران ها حمایت کرده اند.


 1008/پ30/ب


ارسال نظرات
پر بیننده ها