مراسم تودیع و معارفه فرمانده حوزه 213 شهید محمد منتظری با حضور فرماندهی ناحیه امام سجاد(ع) و اعضای شورای فرماندهی و فرماندهان پایگاههای حوزه213 برگزارشد.
کد خبر: ۸۷۲۲۴۱۲
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ مراسم تودیع و معارفه فرمانده حوزه 213 شهید محمد منتظری با حضور مجید زنجانی فرمانده ناحیه امام سجاد(ع) و اعضای شورای فرماندهی حوزه 213 و فرماندهان پایگاههای این حوزه برگزار شد.

بر اساس این گزارش مراسم با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط قاری بسیجی عادل صیامی آغاز شد و در ادامه مجید زنجانی فرمانده ناحیه امام سجاد(ع) ضمن تقدیر و تشکر ار زحماتی که علی اصغر پرده دار فرمانده حوزه 213 شهید محمد منتظری در طی یک دهه حضور خود در این حوزه کشیده است تقدیر و تشکر کردند و ایشان را به عنوان مسئول ستاد کنگره ناحیه امام سجاد(ع) منصوب کردند و برادر پاسدار ناصر ضمیری را به عنوان فرمانده جدید حوزه 213 شهید محمد منتظری منصوب کردند .

سپس به تشریح ماموریتهایی که این حوزه باید در سال جاری انجام دهند پرداختند و مراسم با هدای لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود به فرمانده قبلی این حوزه علی اصغرپرده دارداده شد و حکم مسئولیت به فرمانده جدید این حوزه اعطا شد و مراسم به پایان رسید.


ارسال نظرات
پر بیننده ها