استاندار اردبیل تاکید کرد:

اجرای تکمیل پروژه های نیمه تمام در راستای اقتصاد مقاومتی

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام تولیدی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی یکی از فعالیت‌های اصلی در استان اردبیل خواهد بود.
کد خبر: ۸۷۲۲۴۱۶
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مجید خدابخش در جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان اردبیل اظهار داشت: در دیدار اخیری که با منتخبان مردم استان اردبیل در خدمت مقام معظم رهبری بودیم، ایشان به راه‌اندازی واحدهای کوچک و متوسط تولیدی تأکید داشتند که درواقع اصل موضوع اقتصاد مقاومتی مدیریت جهادی بوده و انتظار داریم که تمامی مسئولان در این راستا همکاری و تعامل مناسبی داشته باشند.

وی گفت: تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی یک موضوع عملیاتی بوده که نشاط اقتصادی، امید و خروج از رکود آثار مثبت این فعالیت خواهد بود که اولویت توجه به این مسئله با مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های مرتبط با ارائه تسهیلات به سرمایه‌گذاران است.

استاندار اردبیل افزود: هر هفته جلسه ستاد ناوبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی به‌طور منظم در استان اردبیل برگزار می‌شود و در هر جلسه دستگاه‌های اجرایی برنامه خود را ارائه داده و برای جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی فعالیت‌های خود را تشریح می‌کند.

خدابخش تصریح کرد: راه‌اندازی و احداث پروژه‌های کوچک و متوسط تولیدی به‌عنوان یکی از شاخصه‌های اصلی اقتصاد مقاومتی در استان اردبیل با جدیت دنبال می‌شود که دولت برای امسال راه‌اندازی 7 هزار و 500 واحد تولیدی در کشور را در دستور کار خود قرار داده که امیدواریم استان اردبیل نیز سهم مناسبی در این رابطه داشته باشد.

وی بیان کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام تولیدی نیز در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی یکی از فعالیت‌های ما در استان اردبیل خواهد بود.

ارسال نظرات