معاون سازمان ملی استاندارد در اردبیل مطرح کرد:

تشدید نظارت مستمر بر روی محصولات

در راستای استانداردسازی هر چه بیشتر محصولات و خدمات و رفع مشکلات در این حوزه تمامی تلاش خود را به کار گرفته و با اقدامات نظارتی مداوم و مستمر در صدد کاهش دغدغه‌ها در این حوزه هستیم.
کد خبر: ۸۷۲۲۴۱۷
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، وحید مرندی در جلسه بررسی موانع و چالش‌های موجود در حوزه نظارت بر اجرای استاندارد در اردبیل اظهار داشت:‌ رویکرد ما در حوزه نظارت بر اجرای استاندارد، رویکردی کارآمد است و با تغییراتی که در نظر گرفته‌ایم شاهد اجرای هر ه بهتر قوانین استانداردها خواهیم بود.

وی با اشاره به عقد تفاهم‌نامه‌هایی با وزارت جهاد کشاورزی در زمینه سلامت و کاهش آلاینده‌های موجود در محصولات کشاورزی و وزارت بهداشت در راستای ارتقای ایمنی، سلامت و کیفیت فرآورده‌های خوراکی، آشامیدنی، آرایشی، بهداشتی، تجهیزات و ملزومات پزشکی بیان کرد: با توجه به توافقات انجام شده فعالیت‌های در زمینه استانداردسازی این فراورده‌ها افزایش می‌یابد.

معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران برای تسهیل و رفع مشکلات موجود در اداره کل استاندارد اردبیل قول مساعد داد و افزود: در راستای استانداردسازی هر چه بیشتر محصولات و خدمات و رفع مشکلات در این حوزه تمامی تلاش خود را به کار گرفته و با اقدامات نظارتی مداوم و مستمر در صدد کاهش دغدغه‌ها در این حوزه هستیم.

مدیرکل استاندارد استان اردبیل نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از عملکرد این اداره کل در 4 ماهه نخست امسال تصریح کرد: با وجود کمبود اعتبارات مالی تمام سعی و تلاش خود را به کار بسته‌ایم تا در حوزه‌های مختلف اجرای استاندارد، عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.

هاشم علایی با اشاره به تشکیل کارگروه‌های تخصصی استانداردسازی و ارتقاء کیفیت کالا و خدمات با حضور معاون امور عمرانی استانداری و مدیران دستگاه ‌اجرایی عضو شورای استانداردسازی گفت: با هماهنگی‌های انجام شده با ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی گام مثبتی در استانداردسازی حوزه‌های مختلف کالا و خدمات برداشته‌ایم.

ارسال نظرات