نشست عاشقان ولایت حوزه نرجس برگزار شد

نشست عاشقان ولایت حوزه نرجس با حضور مربیان و سرگروه ها برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۲۲۴۵۹
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد،"محمدی پناه" در این نشست ضمن تبریک پیشاپیش میلاد حضرت فاطمه معصومه "سلام الله علیها" گفت: انسانها 2 ویژگی دارند:سمبل زیبائی و سمبل زشتی، زیبائی ظاهری انسان دست خودش نیست ولی شخصیت فرد بستگی به خودش دارد.

وی افزود: فرد با شخصیت کسی است که در هم جمعی وارد می شود تأثیر گذار باشد یعنی اینکه بصیرت داشته باشد.

محمدی پناه در ادامه گفت: به گفته آقای قرائتی مردم 5 دسته هستند:گروهی مثل "توت " هستند،یعنی هرکجا پرچم بلند می شود آنها هم آنجا هستند و هیچ کس را در جمع خود راه نمی دهند؛ گروهی مثل "انار" هستند، یعنی باید آنها را دانه دانه چید؛ گروهی مثل "گل" هستند ،یعنی خوشبو هستند و کنارشان خار است؛ گروهی مثل "نارگیل "هستند،یعنی بالای درخت هستند و کندن آنها سخت است ولی قلبشان سفید و پاک است در اصل ظاهری سرسخت دارند ولی قلبی مهربان و گروهی هم "گردوئی" هستند ،این گروه سخت ترین افراد هستند و باید علم روانشناسی داشته باشیم تا بتوانیم در این گروه تأثیر داشته باشیم.

محمدی پناه اظهار داشت :"حضرت آقا " فرمودند اگر انقلاب به انقلاب جهانی بپیوندد به 5 مرحله نیاز است:خود انقلاب؛ نظام اسلامی؛ دولت اسلامی؛ جامعه اسلامی و تمدن اسلامی

وی در ادامه خاطر نشان کرد:انقلاب اسلامی 15 سال طول کشید یعنی از سال 42 تا 57 که انقلاب پیروز شد ،در طول این 15 سال امام راحل تبعید شدند و خونهای زیادی ریخته شد.در نهایت در سال 95 "حضرت آقا" فرمودند در آستانه تشکیل دولت اسلامی هستیم.

محمدی پناه افزود:امروز سه مسئولیت یا مأموریت در بسیج برای ما وجود دارد: ایجاد نظام اسلامی و حفظ آن تا زمینه ظهور حضرت مهدی"عج " باشد؛ حفظ هویت نظام و حفظ دستاوردهای نظام.

وی با بیان اینکه به اندازه ای که برای شهادت ائمه اهمیت می دهیم برای تولدشان هم اهمیت بدهیم افزود: دینداری با شاد بودن منافاتی ندارد.

محمدی پناه در پایان گفت:وظیفه ما این است هرکجا و در هر مسئولیتی هستیم با افراد خوب و با روی گشاده رفتار کنیم و مطمئن باشیم اگر اخلاقها بهتر شود بسیاری از مشکلات ما نیز حل خواهد شد.


ارسال نظرات