خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: کتابخانه علمی، مذهبی و تخصصی پایگاه امام خمینی(ره) سپاه امامت تبریز در سردرود راه اندازی شد.
کد خبر: ۸۷۲۲۴۶۶
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶

فرمانده پایگاه امام خمینی(ره) سردرود در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، با اعلام این خبر، افزود: در این کتابخانه، کتاب های دینی، مذهبی، اعتقادی، فرهنگی، ادبی، علمی، تاریخی، عرفانی، اخلاقی، اجتماعی، سیاسی و ... وجود دارد.

محمد باقر ارجمند راه اندازی این کتابخانه را در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی و حمایت از کسانی دانست که توانایی خرید کتاب های علمی مذهبی مورد نیاز خود را ندارند.

وی با اظهار تاسف از پایین بودن میانگین مطالعه در کشور، بیان داشت: در عصر امروز جوانان به جای اینکه به سمت مطالعه و تحقیق بیشتر سوق داده شوند، به سمت بازی های رایانه ای و برنامه های متنوع و نرم افزارهای گوناگونی که از سوی دشمن راه اندازی شده و هدف اصلی آن ها دور کردن جوانان از مطالعه و تحقیق هست، هدایت می شوند.

ارجمند با تاکید به اینکه خدمات این کتابخانه به صورت رایگان خواهد بود، اظهار کرد: راه اندازی کتابخانه و فرهنگ سازی کتاب خوانی، یکی از شاخه های مبارزه با جنگ نرم دشمن است.

فرمانده پایگاه امام خمینی(ره) تاکید کرد: ثبت نام برای همه بسیجیان رایگان بوده و آن ها می توانند از همه منابع موجود در کتابخانه و بانک نوار و فیلم های موجود علمی در کتابخانه استفاده کنند.

ارسال نظرات