با هدف آشنایی مسئولین با مسائل و مشکلات:

دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان شهرستان میبد

با هدف آشنایی مسئولین با مسائل و مشکلات خانواده های شهدا و جانبازان مسئولین به دیدار سه خانواده شهید و یک خانواده جانباز رفتند.
کد خبر: ۸۷۲۲۴۷۰
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد؛ معاون فرماندار میبد به همراه مسئول دفتر امام‌جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیرعامل شهرک صنعتی جهان‌آباد این شهرستان با خانواده شهیدان محمدتقی و رضا محسنی فر، سید عباس طباطبایی و جانباز حسین خسرو خاور دیدار و از صبر و استقامت آن‌ها تجلیل کردند.

حسین خسرو خاور از یادگاران 8 سال دفاع مقدس و جانباز 70 درصد از بسیجیانی است که در عملیات خیبر و در منطقه طلاییه با اصابت ترکش از ناحیه 2 چشم، فک و صورت و دست راست به درجه جانبازی نائل‌آمده است.

شهید عباس طباطبایی در عملیات کربلای 5 و در منطقه جنوب، رضا محسنی فر در عملیات والفجر 2 و محمدتقی محسنی فر فرمانده سپاه خرمشهر هم درراه دفاع از میهن به فیض شهادت نائل آمدند.

دیدار هفتگی با 3 خانواده شهید و یک جانباز از طرح‌هایی است که به دستور فرماندارمیبد به‌تازگی در این شهرستان آغازشده و هر هفته به همراهی رئیس و کارکنان یکی از ادارات باهدف آشنایی مسئولین با مسائل و مشکلات خانواده‌های شهدا و جانبازان انجام می‌گیرد.
ارسال نظرات