خبرهای داغ:
رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت گفت: ۲۲ هزار کانون فرهنگی هنری و همچنین ۴۰ هزار پایگاه بسیج و ۸۰ هزار مسجد و ۸ هزار امام‌زاده در زمینه جشن‌های کرامت فعالیت دارند.
کد خبر: ۸۷۲۲۴۷۳
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۱
جشن‌های دهه کرامت در ۸۰ هزار مسجد سراسر‌ کشور برگزار می‌شود‌
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم،  حجت‌الاسلام حمید رضا سلیمانی در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت دهه کرامت با آیت الله اعرافی با اشاره به لزوم آشنایی ملت‌های جهان با ائمه (ع) اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در 77 کشور جهان جشن‌های دهه کرامت برگزار می‌شود.

رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت افزود: 22 هزار کانون فرهنگی هنری و همچنین 40 هزار پایگاه بسیج و 80 هزار مسجد و 8 هزار امام‌زاده در زمینه جشن‌های کرامت فعالیت دارند.

سلیمانی بیان کرد: به مناسبت دهه کرامت 410 هزار جشن در مدارس و پایگاه‌های بسیج و هیئت‌های مذهبی سراسر کشور برگزار می‌شود که باید با برگزاری این برنامه‌ها شور دینی به جامعه منتقل شود.

وی با بیان اینکه دهه کرامت دهه بازگشت به معارف اهل بیت (ع) است و باید ادامه‌دهنده سیره ائمه (ع) باشیم،تصریح کرد: همه دستگاه‌ها و نهادها با محوریت آستان مقدس امام‌ رضا(ع) برای برگزار شدن باشکوه جشن‌های دهه کرامت آمادگی دارند.

رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت گفت: باید به عمق بیانات ائمه معصومین(ع) پی ببریم و از گوهرهای ناب ائمه (ع) در راستای خودسازی نفس و هدایت جامعه بهره مند شویم.

سلیمانی با اشاره به اقدامات انجام شده برای برگزاری باشکوه جشن‌های دهه کرامت بیان کرد: 34 نهاد و دستگاه بر سر سفره امام رضا(ع) نشسته‌اند و از همه امکانات خود در راستای ترویج  فرهنگ اهل بیت(ع) و امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) استفاده می‌کنند.
ارسال نظرات