فرماندار قائم شهر در آستانه روز تکریم خبرنگار:

نقد رسانه ای موجب پیشرفت و اصلاح می شود/ رسانه ها در کنار انتقاد راهکار هم ارائه دهند

نقد صادقانه به نفع همه است و هیچ مدیری حق شکایت از رسانه را ندارد چرا که ذات رسانه نوشتن است گرچه صاحبان قلم باید توجه کنند که توهین و جسارت به کسی نشود و راه و چاه را نشان دهند.
کد خبر: ۸۷۲۲۴۸۹
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، فرماندار شهرستان قائم‌شهر گفت: نقد و بررسی، کار و حرفه خبرنگار است و فرصت خوبی است تا هرکس با این فضا خود را همراه کند و از عزیزان در پیش‌برد اهداف نیک یاری بخواهد.

مهدی محمدی در جمع اصحاب رسانه این شهرستان ضمن تبریک میلاد خجسته حضرت معصومه(س) و هفته خبرنگار اظهار کرد: همه آنهایی که نون و قلم به نامشان در کتاب خدا ثبت شده است جایگاه رفیعی دارند.

وی افزود: هفته خبرنگار بهانه‌ای است تا کمی بیشتر به این حرفه سخت و زیان‌آور توجه شود چراکه خبرنگار هرگونه قلم بزند طرف مقابل ابراز نگرانی می‌کند و گاهی ممکن است مشکلاتی ایجاد شود.

وی با بیان اینکه نقد منصفانه بهتر از تخریب جواب خواهد داد از همراهی اصحاب رسانه قائم‌شهر با فرمانداری و سایر دستگاه‌های اجرایی شهرستان تشکر کرد و گفت: به صداقت مجموعه اصحاب رسانه شهرستان قائم‌شهر ایمان دارم و تمام سعی و تلاشم بر این است که از این فضا در جهت پیشرفت شهر استفاده کنم.

این مسؤول یادآور شد: پیرامون ما جنگ و ناامنی وجود دارد اما در ایران و تا به امروز و بعد از آن در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و رهبری امام گونه رهبر معظم انقلاب، بزرگ‌ترین نعمت خداوند یعنی امنیت شامل حال ما شده است.

محمدی به مشکلات و مصائب دولت از لحاظ اداره امور کشور اشاره کرد و گفت: دولت صادقانه به‌دنبال کار و تلاش است و در مسأله برجام آن‌چیزی که مهم است نگاه رهبری است و همه باید خود را موظف بدانیم و از این نگاه و نظر تبعیت کنیم.

وی ادامه داد: همه تلاش دولت بر این است که راهی که در پیش گرفته است را به سامان برساند و باید بپذیریم در قضیه برجام ما تنها کشورهای 1+5 را در مقابل نداریم بلکه همه دنیا مقابل ما هستند، به جز تعداد انگشت‌شمار  از سران ملت که از ما دفاع کردند و می‌کنند.

این مسؤول گفت: نقد صادقانه به نفع مردم است و هیچ مدیری حق شکایت از رسانه را ندارد چرا که حق رسانه نوشتن است و صاحبان قلم باید توجه کنند که توهین و جسارت به کسی نشود و تنها راه و چاه را نشان دهند.

در ادامه جمشید گرائیلی مسؤول بسیج رسانه شهرستان قائم‌شهر به برنامه‌های هفته خبرنگار در شهرستان اشاره کرد و گفت: حضور بر سر مزار شهید شاخص در عرصه رسانه، برگزاری همایش تجلیل از خبرنگاران، دیدار با خانواده خبرنگار متوفی مرحوم پرویز کشوری، برگزاری مسابقات ورزشی تیراندازی بادی، تپانچه و تیروکمان و نمایش رایگان فیلم در سینما حر از جمله این برنامه‌هاست.

 در ادامه اصحاب رسانه شهرستان قائم‌شهر بر سر مزار شهید زمان روشن‌بخش حاضر شده و فاتحه نثار روح این شهید کردند.

پاسدار شهید زمان روشن‌بخش که در ایام دفاع مقدس جز نیروهای گردان و لشکر 25 کربلا بود و در سال 66 و در عملیات فاو به درجه رفیع شهادت نائل آمد به‌عنوان شهید شاخص قائم‌شهر در عرصه رسانه انتخاب شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها