رییس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری یزد:

800 دانشجو از دانشگاه شهرداری یزد فارغ التحصیل شده اند/«رشته نورپردازی» برای اولین بار دراستان

رییس مرکز آموزش عالی علمی کاربردی شهرداری یزد از پذیرش دانشجو در سه رشته تحصیلی مقاطع کاردانی و کارشناسی در این دانشگاه خبر داد و گفت : تاکنون 800 نفر از این مرکز فارغ التحصیل شده اند.
کد خبر: ۸۷۲۲۴۹۰
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ آذردخت مرشدی رییس مرکز آموزش عالی علمی کاربردی شهرداری یزد در گفتگو با خبرنگار یزدبانو اظهار کرد : این دانشگاه با نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی مشغول به فعالیت است و رشته های تحصیلی آن باهدف کسب مهارت برای متقاضیان به تحصیل ایجاد شده است و در مهرماه امسال در رشته های کاردانی حسابداری مالی، حقوق مرتبط با شوراهای حل اختلاف ونورپردازی دانشجو می پذیرد.

وی افزود : در مقطع کارشناسی هم با توجه به فارغ التحصیلی دانشجویان در مقطع کاردانی، در رشته های حسابداری مالی و حقوق پذیرش داریم که در رشته حقوق مرتبط با شوراهای حل اختلاف به دلیل نیازمندی این بخش به حضور کارشناسان ویژه، این رشته دایر شده است.

رییس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری یزد از فارغ التحصیلی 800 نفر از ابتدای تأسیس این دانشگاه خبر داد و گفت: در حال حاضر 450 نفر دانشجو در دو مقطع کاردانی و کارشناسی مشغول به تحصیلند که 50 درصد فارغ التحصیلان در مراکز مختلف دولتی اشتغال دارند.

مهندس مرشدی ادامه داد : ثبت نام در این دانشگاه از طریق سایت سنجش اموزش کشور همزمان با ثبت نام دانشگاههای علمی کاربردی اواخر مرداد یا اوایل شهریور ثبت نام می کند و آزمون ورودی ندارد.

گفتنی است رشته نورپردازی امسال برای اولین بار در استان یزد و در مرکز علمی کاربردی شهرداری یزد ایجاد می شود.

ارسال نظرات