رئیس هیأت ورزش روستایی و بازی های بومی تربت حیدریه از برگزاری اولین مرحله المپیاد ورزشی بازی‌های بومی محلی منطقه ای در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۲۲۵۲۴
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، علی حسین زاده در این خصوص افزود: المپیاد ورزشی بازی‌های بومی محلی منطقه یک نوجوانان پسر روستاها که مرحله اول آن عصر دیروز در دو رشته الاختر(خروس جنگی) و الک دولک در استادیوم تختی این شهرستان برگزار و با اعلام تیم ها ونفرات برتر به کار خود پایان داد.
 
وی تصریح کرد: در این دوره از رقابتها و در رشته الاختر(خروس جنگی) که با شرکت ۱۰ بازیکن از روستاهای ۵شهرستان کاشمر، مه ولات، خلیل آباد، گناباد و تربت حیدریه همراه بود حمزه باقریان، علی صادقی و علی عبداللهی به ترتیب از گناباد، خلیل آباد و کاشمر عناوین اول تا سوم را کسب کردند.
 
حسین زاده ادامه داد: در رشته الک دولک نیز پس از پایان رقابت بین ۵ تیم کاشمر، گناباد، مه ولات، خلیل آباد و تربت حیدریه تیم کاشمر با ترکیب امیر محمد زراعتکار و سیدحسین حسن نژاد مقام اول و تیم های خلیل آباد با شرکت علی و فاضل صدیقی و تربت حیدریه با ترکیب سید عباس هاشمی و سیدمحمد محمودی بترتیب عناوین دوم و سوم را بدست آوردند.
 
رئیس هیأت ورزش روستایی وبازیهای بومی محلی تربت حیدریه خاطر نشان کرد: امیر ارسلان نامدار باوفا، مصطفی زمانی و مرتضی رضوانی داوران اعزامی از هیأت ورزشهای روستایی وبازیهای بومی محلی استان با نظارت غلامرضا حریری کار قضاوت این دوره از مسابقات که بصورت دو حذفی برگزار شد را بر عهده داشتند.
 
شایان ذکر است تیم‌ها و نفرات برتر این دوره از رقابتها پس از پایان مسابقات بخش روستایی در ۶ منطقه خراسان رضوی و در مرحله دوم المپیاد که به میزبانی یکی از شهرستانهای استان خراسان رضوی برگزار می شوند، حضور خواهند یافت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها