خبرهای داغ:
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه:

عفت و حیا از مهمترین خصوصیات حضرت معصومه(س) است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه با بیان اینکه حضرت معصومه(س) ولایت مداری را در عمل اثبات کرد، گفت: عفت و حیا از مهمترین خصوصیات حضرت معصومه(س) است.
کد خبر: ۸۷۲۲۵۴۲
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سرخه، حجت الاسلام صادق بخشی ، در برنامه منتظران موعود که همراه با جشن میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر در پایگاه حضرت آسیه(س) برگزار شد، با اشاره به فضائل آن حضرت، گفت: نام اصلی حضرت معصومه(س)، فاطمه است و می گویند معصومه لقب ایشان است. لقب دیگر ایشان کریمه است، یکی دیگر از القاب ایشان فاطمه ثانیه است، و مانند حضرت زهراء(س) باب الحوائج است و به شفاعت حضرت معصومه(س) همه شیعیان وارد بهشت می شوند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه، با بیان اینکه کمتر امامزاده ای داریم که از نظر عظمت به حضرت معصومه(س) برسد، ادامه داد: اگر خوب معرفت داشته باشیم، و از حق حضرت آگاه باشیم بهشت برما واجب می شود بهشتی که منتهای آرزوی هرفردی است؛ باید به معرفت این خاندان بیش تر پی برد.

وی با ذکر این حدیث امام رضا(ع) که فرموده اند؛ هرکه حضرت معصومه(س) را زیارت کند مرا زیاد کرده، افزود: از منظر امامت آن حضرت؛ هم خواهر، هم مادر و هم عمه امام است، در روایتی آمده که اگر ایشان را به جوادالائمه(ع) قسم دهید، حتماً حاجت روا خواهید شد.

حجت الاسلام بخشی با بیان روایت پیامبر اکرم(ص) در این باره که هرکس دو دختر داشته باشد و به آنها نیکی کند هم نشین من در بهشت خواهد بود، اظهار داشت: حضرت معصومه(س) معدن فضل و کرم است و هیچ کس از درگاه آن حضرت نا امید باز نخواهد گشت، کافی است با زبان پاک از ایشان تقاضا کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار