مسئول بسیج سازندگی پایگاه امام حسن مجتبی(ع) سرخه:
مسئول بسیج سازندگی پایگاه امام حسن مجتبی(ع) سرخه از برگزاری اردوی یک روزه جهادی حلقه شهید «علی اکبر ابراهیمی» این پایگاه خبر داد.
کد خبر: ۸۷۲۲۵۴۷
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۹
حسین داودی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سرخه در خصوص اجرای اردوی یکروزه گفت: با همت 20 نفر از اعضای حلقه صالحین شهید علی اکبر ابراهیمی این پایگاه اردوی جهادی پاکسازی و نظافت مسیر مواصلاتی سرخه به روستای نظامین از زباله انجام پذیرفت.

وی در ادامه اظهار کرد: این افراد با حضور و نظافت این مسیر تا چهارراه شرکت کربنات سدیم سرخه، حدود 30 کیسه بزرگ زباله جمع آوری کردند.

مسئول بسیج سازندگی پایگاه امام حسن مجتبی (ع) سرخه هدف از اجرای این برنامه نشان دادن اهمیت نظافت و پاکیزکی و رعایت بهداشت محیطی و تأثیر بسزای آن در زندگی روزمره بیان داشت و گفت: هرچه محیط ازراف ما تمیزتر و پاکیزه تر باشد بیماری ها در محیط کمتر شده و همچنین از زیاد شدن حشرات و حیوانات موذی که باعث انتقال بسیاری از بیماری ها به انسان هستند کاسته می شود.

وی در ادامه افزود: هرچه محیط اطراف ما عاری از زباله باشد در نظر ما زیبایی های خداوند بیشتر و زیباتردیده می شوند. پس باید سعی کنیم تا فرهنگ پاکیزه نگهداشتن طبیعت را در خود و در جامعه برای حفظ محیط زیست و سلامت خود نهادینه کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها