مسئول پایگاه حبیب ابن مظاهر از آغاز طرح بوستان سلامت در پارک شیلات گرمسار با هدف ایجاد فضای فرهنگی و اسلامی در شب های تابستان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۲۲۵۵۰
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۵
محمدرسول عزیزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در گرمسار ضمن تبریک پیشاپیش به مناسبت دهه کرامت و سالروز ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) اظهارداشتمسائل و مشکلات فرهنگی در جامعه امروز به مراتب از مسائل اقتصادی می‌تواند اقتصاد مهمتر می باشد و طرح بوستان سلامت نیز با هدف فرهنگ سازی اسلامی از امشب آغاز به کار خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه این طرح هرشب در پارک شیلات برگزار می‌شود افزود: سالم سازی فرهنگی در فضا های عمومی ایجاد روحیه نشاط در میان خانواده ها،ارتقای سلامت روحی وکاهش معضلات اجتماعی موجود در پارک ها و بوستان ها از اهداف مهم این طرح هستند..

مسئول پایگاه حبیب ابن مظاهر در خصوص برنامه هایی که در این بوستان اجرا می شود خاطرنشان کرد:

برگزاری نماز جماعت مغرب وعشاء ،اجرای برنامه های شاد ومفرح فرهنگی برای تمامی رده های سنی و خانوادگی به صورت جنگ شبانه ، غرفه های بازی وسرگرمی کودکان ، غرفه های ورزشی ، غرفه های محصولات فرهنگی ، پخش فیلم و مستند ، ایستگاه مشاوره اعم از مشاوره مسائل دینی ، سبک زندگی ،ازدواج وخانواده ،تحصیلی وطب سنتی و همچنین اجرای تئاتر خیابانی و سرود، از جمله برنامه هایی هستند که در این بوستان اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در برگزاری این طرح بسیجیان وروحانیون و طلاب شهرستان و همچنین مردم محله شیلات حضوری مستمر وهماهنگ دارند افزود:برنامه های بوستان سلامت هر شب در شب های تابستان از نماز مغرب وعشاء به مدت سه ساعت برگزار می شود .

ارسال نظرات
پر بیننده ها