خبرهای داغ:
امام جمعه کنگاور، با بیان اینکه حضرت فاطمه معصومه (س) پس از حضرت زهرا (س) از بانوان برجسته دین اسلام بوده که زیارت ماثوره دارند، افزود: ایشان با داشتن روحی با عظمت الگو و مظهر عفاف و تقوا بودند.
کد خبر: ۸۷۲۲۵۶۳
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۹
حجت الاسلام محمد ایوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کنگاور، با تبریک فرا رسیدن ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) که روز دختر نام گذاری شده است، گفت: دختران باید در عفاف، حجاب، پاکدامنی و عبادت حضرت معصومه (س) را الگوی خود قرار دهند.
وی با بیان اینکه استقامت در برابر ناملایمات زندگی و پاکدامنی از جمله ویژگی های بارز کریمه اهل بیت (ع) است، اذعان داشت: خاندان اهل بیت (ع) سرشار از علم و تقوا بودند و الگویی کامل برای آنهایی که دوستدار رسیدن به سعادت الهی هستند.
امام جمعه کنگاور، با اشاره به فرمایش امام صادق (ع) در باره کرامت های حضرت معصومه (س) تصریح کرد: ایشان می فرمایند که قم محل بارگاه این بانوی بزرگ اسلام، کوفه کوچک اهل بیت (ع) است و شیعیان ما با شفاعت ایشان وارد بهشت می شوند.
حجت الاسلام ایوبی ادامه داد: مقام بالای حضرت معصومه (س) موجب شده بود که شیعیان از سراسر کشورها برای حل مسایل علمی و دینی خویش به این بانوی بزرگ اسلام مراجعه کنند و ایشان همواره سعی داشتند به شبهات کوچک و بزرگ دینی مسلمانان پاسخ دهند.
به گفته این مقام مسئول، حضرت فاطمه معصومه (س) جزو معصومانی هستند که دارای زیارت نامه بوده و جز حضرت ابوالفضل (ع) و حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) هیچ کدام از معصومان امام زادگان زیارت نامه ندارند.
امام جمعه کنگاور اضافه کرد: تجلی عصمت حضرت زهرا (س) وجود کریمه اهل بیت (ع) به خوبی نمایان شده بود و به همین دلیل لقب این بانوی بزرگ اسلام معصومه بود.
حجت الاسلام ایوبی، حضرت فاطمه معصومه (س) لقب های بسیاری مانند راضیه، مرضیه، زکیه، طاهره، صدیقه، حمیده و رشیده دارند که همگی نشان از شخصیت والا و آسمانی ایشان در نزد همگان است.
ارسال نظرات