خبرهای داغ:
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: دشمنان با نمایش نابرابری و ایجاد ناامیدی به دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران هستند.
کد خبر: ۸۷۲۲۵۶۴
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، ماموستا ملا محمد محمدی در همایش پرچمدارا بصیرت که صبح امروز در مجتمع بعثت کرمانشاه برگزارشد، حفظ و تحکیم وحدت را در دوران کنونی برای نظام اسلامی ضروری دانست و اظهار داشت: دشمن به دنبال این است که از طریق ایجاد نفاق، مصالحه با صهیونیسم، نمایش نابرابری و ایجاد ناامیدی به اهداف پلید خود دست یابد.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه عنوان کرد: مردم استان کرمانشاه نماد و الگوی مشخصی برای بصیرت هستند که وحدت را با پیوستن به راه و نهضت امام خمینی(ره) آغاز کردند و با انقلاب اسلامی و حضور در جبهه‌های حق علیه باطل در هشت سال دفاع مقدس این راه را ادامه دادند.

وی با قدردانی از بزرگان و علمای اهل تشیع همچون آیت‌الله علما، اشرفی اصفهانی و حاج آخوند  و بسیاری از علمای اهل تسنن کرمانشاه به عنوان پرچمداران وحدت در استان، گفت: وحدت یکی از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران است که حفاظت از آن یک تکلیف همگانی است.

محمدی با اشاره به اینکه وحدت موجود در جامعه ناشی از صبر و مقاومت ملت ایران و حمایت‌های نظام است، افزود: وحدت میان مسلمانان سبب آزردگی دشمنان می‌شود بنابراین یکی از مهمترین اهداف آنها انشقاق میان دین و سیاست، از بین بردن وحدت و ایجاد تفرقه در نظام است.

وی با بیان اینکه دشمن وحدت اقوام ایران اسلامی به ویژه امت اسلامی را هدف توطئه‌های مستقیم خود قرار داده است، گفت: اختلافات ناخوشایندی در خارج از مرزهای جمهوری اسلامی ایران در موضوع وحدت ایجاد شده است که ناشی از اقدامات و توطئه‌های دشمن با استفاده از ابزارهای مختلف است.

محمدی با اشاره به اینکه دشمن برای دستیابی به اهداف خود از ابزارهای مختلفی استفاده می‌کند، اظهار کرد: تلاش برای ایجاد گروه‌های معاند، ایجا فاصله بین دین و سیاست، دسته‌بندی فرقه‌ای، مذهبی و طایفه‌ای، راه‌اندازی رسانه‌های معاند با نظام و فتنه‌انگیز از جمله اقدامات دشمن برای ایجاد تفرقه بین مسلمانان است.

وی با بیان اینکه پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران تنها با حفظ وحدت ممکن می‌شود، افزود: روحانیون نقش مهمی در ایجاد وحدت در جامعه به عهده دارند که باید نقش خود را به عنوان مشاور دینی برای مردم، مجاهدان صبور برای دین و تحلیل‌گران صدیق برای مسئولان و نظام به خوبی ایفا کنند.

محمدی درباره راهکارهای مقابله با توطئه دشمن گفت: شناخت عقاید دیگر مذاهب، از بین بردن موانع ارتباطی با مردم و شنیدن نظرات آنها، اشراف بر مبانی دینی و عقاید، افزایش سطح علمی و تجهیز به علوم روز و رصد نظرات مختلف جامعه و تحلیل آن از جمله اقدامات ضروری در مقابل دشمن است.

وی با قدردانی از تلاش‌های سپاه در راستای حفظ و تحکیم وحدت، بیان کرد: امید داریم با تلاش همگانی و حمایت مسئولان و برنامه‌ریزی دقیق مدیران وحدت موجود در جامعه همیشه و در تمام زمینه‌ها وجود داشته باشد.

ارسال نظرات