خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: جنبش دخترانه "ما زنده‌ایم" به مناسبت دهه کرامت در تمام شهرستان‌های استان کرمانشاه اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۷۲۲۵۶۷
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۸

شکوفه یعقوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، با اشاره به اینکه این جنبش در طول دهه کرامت اجرا می‌شود اظهار داشت: علاوه بر برگزاری این گردهمایی در تمامی شهرستان‌های استان برنامه‌های متنوع فرهنگی و مسابقات ورزشی برگزار می‌شود.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه تمامی برنامه‌های فرهنگی در راستای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه تدوین شده است، عنوان کرد: چنانچه 4 ویژگی عفت، شجاعت، احساس مسئولیت و عطوفت در دختران جامعه نهادینه شود دخترانی انقلابی، اسلامی و ایرانی هستند و اجرای این برنامه‌ها نیز به منظور زنده نگهداشتن این شعار است.

یعقوبی با اشاره به اینکه تلاش برای انتقال مفاهیم حجاب و عفاف در قالب برنامه‌های جانبی از جمله اردوها انجام می‌شود، گفت: با توجه به اینکه در اردوها تمام موضوعات مربوط به عفاف و حجاب بیان و به فرهنگ تبدیل می‌شود بنابراین بیشتر برنامه‌های دهه کرامت در قالب اردو برنامه‌ریزی شده است.

وی با بیان اینکه یکی از اقشار آسیب‌پذیر در تهاجم فرهنگی دختران هستند، اظهار کرد: ماهواره و شبکه‌های اجتماعی از جمله ابزارهای تهاجم فرهنگی هستند که چنانچه از شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی به درستی استفاده نشود به طور قطع به عنوان یک معضل شناخته می‌شود.

ارسال نظرات