معاون وزیر راه و شهرسازی

260 میلیارد ریال برای تکمیل بیمارستان آیت الله بروجردی بروجرد تخصیص یافته است

معاون وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن و ابنیه های دولتی گفت: 260 میلیارد ریال برای تکمیل بیمارستان آیت الله بروجردی بروجرد تخصیص یافته است.
کد خبر: ۸۷۲۲۵۹۶
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج، محمدجعفر علیزاده عصر پنجشنبه در جریان بازدید وزیر راه و شهرسازی از بیمارستان در حال ساخت آیت الله بروجرد در جمع خبرنگاران افزود: بیمارستان در حال ساخت آیت الله بروجردی(ره) شهرستان بروجرد 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به طور قطع تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.
وی اظهار کرد: این بیمارستان یکی از از بیمارستان های پیشرفته کشور می باشد که چهار بخش تخصصی داخلی، جراحی، زنان و زایمان و کودکان دارد.
به گفته وی بیمارستان آیت الله بروجردی دارای 33 بخش مراقبت های ویژه است که طبق استاندارهای روز دنیا ساخته می شود.
معاون وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن و ابنیه های دولتی اظهار کرد: بخش زنان و زایمان شامل پنج اتاق معاینه، زایمان و تحویل نوزاد به صورت همزمان می باشد.
وی افزود: بیمارستان آیت الله بروجردی(ره) شامل 6 اتاق عمل مجهز، 20 تخت اورژانس و 11 تخت دیالیز و بخش تصویربرداری رادیولوژی و سونوگرافی می باشد.
علیزداه گفت: در حال حاضر 130 تن در عملیات ساخت بیمارستان آیت الله بروجردی فعالیت می کنند.
عباس احمد آخوندی وزیر راه و شهرسازی روز پنجشنبه به منظور بازدید از چند طرح عمرانی از جمله طرح آزادراه خرم آباد - بروجرد - اراک، راه آهن خرم آباد - دورود و بیمارستان های آیت الله بروجردی بروجرد و 206 تختخوابی دورود به استان لرستان سفر کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار