خبرهای داغ:

سفر استاندار به باغملک

از پرده برداری از پارتی کلفت پیمانکار قبلی بیمارستان توسط خادمی تا توصیه استاندار به شهروند معترض در لحظه آخر
کد خبر: ۸۷۲۲۶۱۹
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵
سفر چند دقیقه ای و یهویی استاندار و هیئت همراه به باغملک نیز با حواشی روبرو بود و البته به گفته خود استاندار وقت دیگری به صورت مجزا به شهرستان باغملک سفر خواهد کرد.

در پی سفرهای درون استانی استاندار خوزستان صبح امروز زمزمه هایی از سفر وی به باغملک و ایذه شنیده شد که با توجه به عدم اطلاع رسانی گویا قرار بود این سفر درسکوت خبری به پایان برسد .

پس از پیگیری با تایید خبرسفر استانداراعلام شد مقصد اصلی این سفر شهرستان ایذه بود و حتی منابع اصلی اطلاع رسانی خود غافلگیر شده بود .




به هر حال با درخواست نماینده مردم ایذه و باغملک استانداردقایقی را در باغملک گذارند و از دو پروژه مهم شهر بازدید کرد .

در این میان عدم حضور فرماندار باغملک مشهود بود که اعلام شد در مرخصی به سر می برند.

سفر چند دقیقه ای و یهویی استاندار و هیئت همراه به باغملک نیز با حواشی روبرو بود و البته به گفته خود استاندار وقت دیگری به صورت مجزا به شهرستان باغملک سفر خواهد کرد.

 

طبق اخبار رسیده  قرار بر این شد وی ابتدا از بیمارستان ۹۶ تختخوابی  بازدید کند  و سپس پروژه مسکن مهر را پیگیری کند اما در کمال ناباوری در لحظات آخر مقصد ابتدایی به سمت پروژه مسکن مهر تغییر کرد .




در این بازید رئیس اداره کاروتعاون باغملک و یکی از مدیرعامل های تعاونی مسکن مهر برخی مشکلات این پروژه از جمله کم کاری  شهرداری در احداث فضای سبز و معابر تا تغییر نرخ کنتور برق را بیان کردند .

 

خادمی نماینده مردم ایذه و باغملک در توضیح این پروژه خطاب به استاندار گفت : آب و برق و  زیر ساخت های این پروژه آماده است ولی علت اصلی عدم پیشرفت کم کاری هیئت مدیره است که باید تعیین تکلیف کنند یا می خواهند ادامه دهند یا ندهند، هیئت مدیره شاید به فکر خودشان هستند که کار را ادامه نمی دهند و فرماندار باید این مسئله  را حل کند.

 

پیگیری پروژه جهاربانده کردن جاده

مقصد دیگر استاندار بازدید از پروژه ۹۶ تختخوابی بیمارستان بود اما در این میان صحبت از چهاربانده کردن محور هفتگل- باغملک- 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار