مدیر انجمن کلیوی زنجان:

قداست انجمن کلیوی، به عنوان یک امانت معنوی حفظ شود

قداست، غیرانتفاعی و غیرسیاسی بودن انجمن در استحکام جایگاه اعتباری و اعتمادی مدیران در پیشگاه خداوند، مردم و بیماران به عنوان یک امانت معنوی باید حفظ شود.
کد خبر: ۸۷۲۲۶۳۰
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان در انتخابات مجمع عادی سالیانه هیئت مدیره و بازرسان انجمن کلیوی ایران گفت: قداست، غیرانتفاعی و غیرسیاسی بودن انجمن در استحکام جایگاه اعتباری و اعتمادی مدیران در پیشگاه خداوند، مردم و بیماران به عنوان یک امانت معنوی باید حفظ شود.

محمدرضا طهماسبی ضمن ارائه گزارشی از پیشرفت فیزیکی و زمان بهره برداری از بخش دیالیز انجمن زنجان، افزود: در جهت ارتقاء فعالیت انجمن کلیوی که دارای قدمت ۳۷ ساله است، بایستی آموزش و پیشگیری در کنار خدمات رفاهی و درمانی از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد.

گفتنی است انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی یک مؤسسه غیرانتفاعی است که در خدمت بیماران کلیوی دیالیزی، پیوندی و مراقبتی است و بیش از ۱۷۰شعبه با عنوان ملی در سراسر کشور دارد و این انجمن از سال ۱۳۵۹ توسط تعدادی از بیماران و خانواده هایشان و با مساعدت تعدادی از افراد خیرخواه و کادر درمانی، به طور رسمی فعالیت خود را در پایتخت شروع کرد.

همچنین طبق اساسنامه، اهداف انجمن کلیوی بر پایه اصول آموزش و پیشگیری، برنامه های هنری، فرهنگی، آموزشی، بهداشتی، دارویی و درمانی، رفاهی، حمایتی، توسعه و گسترش فضای فیزیکی، ارتقاء کیفیت خدمات درمانی و فعال کردن امور امدادی و نیکوکاری بنا شده است.

در این مجمع هاشم قاسمی، دکتر عبدالخالق کیخاونی، دکتر محمدرضا صادقی، محمدسعید الموسوی و اسمعیل اسمعیل زاده آذری به عنوان اعضای هیئت مدیره انتخاب شدند و علیرضا حاجیان نیز بازرس انجمن بیماران کلیوی ایران شد.

لازم به ذکر است، مدیر انجمن کلیوی ایران با مهندس مزدا نیک نفس مدیرعامل شرکت دیالیز تجهیز ایران نمایندگی بی بران آلمان و مشاورین فنی و برنامه ریزی این شرکت دیدار کرد و به بحث و بررسی پیشبرد و زمان بهره برداری مرکز دیالیز وابسته به این انجمن پرداخت.

گفتنی است مرکز دیالیز انجمن کلیوی زنجان با همکاری شرکت دیالیز تجهیز ایران و با مجوز و پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی زنجان در مراحل پایانی آماده سازی بوده و در آینده نزدیک با کمک ویژه مهندس هوشنگ ادهمی یکی از خیّرین زنجانی مقیم پایتخت به بهره برداری می رسد.

شایان ذکر است شرکت دیالیز تجهیز ایران نمایندگی بی بران آلمان به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های پیشرو واردکننده تجهیزات پزشکی، خود را متعهد به درک و تامین نیازهای مشتریان در چارچوب استانداردهای ملی، بین المللی و همچنین قوانین ومقررات اداره کل تجهیزات پزشکی می داند.

منبع: انجمن کلیوی زنجان

ارسال نظرات
آخرین اخبار