طی سال گذشته 112 وقف در این استان انجام شد که پیش بینی می شود 100 وقف تا پایان امسال در استان انجام شود.
کد خبر: ۸۷۲۲۶۳۸
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر اوقاف و امور خیریه استان زنجان در جمع خبرنگاران به ویژه برنامه های دهه کرامت گفت : همزمان با آغاز دهه کرامت اجرای ویژه برنامه های فرهنگی این دهه در استان به منظور ترویج فرهنگ وقف و شناساندن بقاع متبرکه شروع شد.

حجت الاسلام احمدنیک نام لاله افزود: از 14 تا 24 مرداد همایش امامزادگان در 6 امامزاده استان زنجان برگزار می شود.

وی اظهارکرد: شهرستان های ابهر، طارم، خدابنده، ایجرود، زنجان میزبان همایش امامزادگان خواهند بود.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان زنجانتصریح کرد: در دهه کرامت برنامه های ورزشی با همکاری سازمان ورزش و جوانان در امامزاده ام البنین( ع) شهرستان سلطانیه اجرا می شود.

ححت الاسلام نیک نام لاله از حضور کاروان خورشید در استان زنجان خبرداد و افزود: امسال زنجانی های ولایی همچون سال های گذشته میزبان خادمان امام هشتم(ع) خواهند بود،

وی ادامه داد: این خادمان از 19 تا 23 مرداد در شهرستان های ماهنشان، سلطانیه و زنجان برنامه خواهند داشت.

به گفته مدیرکل اوقاف و امور خیریه استا زنجان، کاروان خورشید 19 ماه جاری در ماهنشان، 21 در سلطانیه و 22 و 23 نیز در زنجان مجری برنامه دهه کرامت خواهند بود.

حجت الاسلام نیک نام لاله افزود: حضور در نماز عبادی سیاسی جمعه ، دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم و شهید شهریاری، بیماران سرطانی و انجمن خیریه مهرانه و شرکت در جشن میلاد با سعادت امام هشتم( ع) از برنامه های این کاروان است.

وی به وقف دسته جمعی اشاره کرد و یادآور شد: این وقف از حوزه های علمیه استان زنجان آغاز خواهد شد..

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان زنجان گفت: برپایی خیمه های معرفت و پاسخگویی به سوالات شرعی توسط مبلغان دینی از دیگر برنامه های دهه کرامت است.

حجت الاسلام نیک نام لاله خاطرنشان کرد: طی سال گذشته 112 وقف در این استان انجام شد که پیش بینی می شود 100 وقف تا پایان امسال در استان انجام شود.

ارسال نظرات