معاون اجرایی شورای عالی استانها:

واگذاري اصولي امور در مديريت شهري مورد توجه قرار گيرد

امور در مدیریت شهری به تلاشهای شورای عالی و مسئولان ذیربط برای رسیدگی به برنامه ششم توسعه باید به صورت اصولی و صحیح واگذار شود.
کد خبر: ۸۷۲۲۶۴۰
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، واگذاری معاون اجرایی شورای عالی استانها روشناسی در اجلاس مشترک مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی استانها و شهرهای مراکز استانها ضمن تاکید بر واگذاری اصولی و صحیح امور در مدیریت شهری به تلاشهای شورای عالی و مسئولان ذیربط برای رسیدگی به برنامه ششم توسعه اشاره کرد و گفت: ماده یک لایحه برنامه ششم توسعه دولت نباید به مجلس شورای اسلامی ارائه شود.

منصور با اشاره به نقش موثر شوراهای اسلامی در مدیریت اصولی شهرها افزود: واقعیت این است که تمامی ظرفیتها و توانمنديهای شورا از سوی مسئولان مورد توجه قرار نگرفته است.

وي بر جدی گرفتن نقش پررنگ اعضای شورا به عنوان نماینده مردم در مباحث شهری تاكيد کرد و از مسئولان خواست تا مسائل پیش روی مدیریت محلی کشور را به منظور توسعه و آبادانی مناطق برطرف کنند.

معاون اجرایی شورای عالی استانها تصریح كرد: ماده یک برنامه ششم توسعه به نقش بااهمیت شوراها توجه نکرده است که ضروری است این موضوع از سوی مسئولان ذیربط مورد بررسی مجدد قرار گیرد.

وي با بیان اینکه ظرفیتهای قانون اساسی فراتر از این حرفها است، ابراز امیدواری کرد تا تدوین برنامه‌ها که در قالب لایحه از سوی دولت به مجلس ارائه می‌شود در راستای توسعه و تعالی کشور باشد.

معاون اجرایی شورای عالی استانها ضمن تاکید بر واگذاری اصولی و صحیح امور در مدیریت شهری به تلاشهای شورای عالی و مسولان ذیربط برای رسیدگی به برنامه ششم توسعه اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: ماده یک لایحه برنامه ششم توسعه دولت نباید به مجلس شورای اسلامی ارائه شود.

گفتنی است، اجلاس مشترک مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی استانها و شهرهای مراکز استانها به مدت دو روز با شرکت اعضای شوراهای شهر و شورای استانهای کشور در زنجان برگزار می‌شود.

در این همایش 4 کمیسیون از جمله کمیسیون توسعه و عمران شهری، سلامت، بهداشت و محیط زیست، حقوق اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی به صورت تخصصی مباحث و دستور جلسات اجلاس را مورد بررسی قرار می‌دهند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار