مدیر کل تامین اجتماعی استان زنجان:

برگزاری دوازدهمین دوره المپیاد ورزشی کارکنان سازمان تامین اجتماعی استان در رشته دو و میدانی

دوازدهمین دوره المپیاد ورزشی کارکنان سازمان تامین اجتماعی در رشته دو و میدانی به میزبانی اداره کل استان زنجان آغاز شد.
کد خبر: ۸۷۲۲۶۴۵
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل تامین اجتماعی استان زنجان، در آیین افتتاحیه این دوره از مسابقات به ضرورت توجه به منابع انسانی و زمینه های افزایش بهره وری آن در سازمان تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: بدون شک پرداختن به امر مهم ورزش زمینه شادابی و نشاط جسمی و روحی را در منابع انسانی سازمان ایجاد می کند.

مسعود علیاری افزود: تامین اجتماعی به عنوان یکی از بزرگ ترین سازمان های کشور مطرح است و در زمان حاضر بالغ بر ٧٥ هزار نیروی انسانی در آن به جامعه هدف خدمت رسانی می کنند.

وی با بیان اینکه هم اکنون مجموعه تامین اجتماعی ١٨ نوع خدمت بیمه ای و درمانی را به طیف گسترده افراد تحت پوشش و مستمری بگیران ارائه می کند، اظهارداشت: متاسفانه در چند سال گذشته به دلیل حجم زیاد کار، فرصت پرداختن به اموری همچون ورزش کارکنان که تاثیر مستقیمی روی بهره وری دارد، فراهم نشده بود ولی در حال حاضر مجموعه سازمان برنامه هایی را در این خصوص در دستور کار خود قرار داده است.

همچنین رئیس اداره تربیت بدنی اداره کل خدمات عمومی و رفاه تامین اجتماعی استان به ضرورت گنجاندن برنامه های ورزشی برای کارکنان در سازمان ها اشاره کرد و گفت: سازمان تامین اجتماعی در تلاش است تا با اجرای برنامه های متعدد، زمینه نهادینه شدن ورزش و فعالیت های ورزشی را در کارکنان این مجموعه ایجاد کند.

علی اشتری ضمن تشکر از مدیر کل استان زنجان به عنوان میزبان این دوره از المپیاد، اشاره ای به تغییر آئین نامه ورزشی کرده و افزود: به رغم سنوات گذشته، امسال جوایز کلیه رشته های ورزشی کارکنان تامین اجتماعی در بهمن ماه سالجاری در تهران طی مراسمی با حضور وزیر تعاون ،کارورفاه اجتماعی، مدیر عامل محبوب و با حضور مدیران استانها و اعضاء تیم ها و قهرمانان منتخب اهداء می شود.

گفتنی است، در این دوره از مسابقات ورزشی رشته دو و میدانی کارکنان سازمان تامین اجتماعی سراسر کشور که به میزبانی اداره کل تامین اجتماعی استان زنجان از تاریخ ١٣ لغایت ١٥ مرداد ماه برگزار می گردد، تیم های شرکت کننده در قالب ٣٢ تیم از ١٩ استان کشور با یکدیگر به رقابت می پردازند.

ارسال نظرات