خبرهای داغ:
امام جمعه موقت قصرشیرین گفت: دشمن و استکبار و استعمار جهانی با ایجاد توطئه های شوم به دنبال ایجاد اختلاف افکنی بین مسلمانان است.
کد خبر: ۸۷۲۲۶۶۴
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قصرشیرین، حجت الاسلام اسماعیل شامحمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین با اشاره به فرمایش های رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: هر جایی که مسلمانان ضربه خوردند به دلیل ایجاد اختلاف توسط دشمن بود.
وی اظهار کرد: اگر مسلمانان با ایستادگی و اتحاد در برابر دشمن بایستند، دشمن نمی تواند به نقشه ها و هدف های شوم خود دست یابد.
وی بیان کرد: مردم ایران اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب با اطاعت از رهبر معظم و حفظ وحدت و انسجام ملی در برابر دشمنان ایستادگی کرده اند.
امام جمعه موقت قصرشیرین در ادامه با اشاره به روز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی افزود: در قرآن کریم بر این جمله سفارش شده که اسلام برای کرامت انسان ها احترام زیادی قائل است.
حجت الاسلام شامحمدی اظهار داشت: غرب در حقوق بشر دنبال منافع خود است و از حقوق بشر برای رسیدن به منافع خود استفاده می کند و این در حالیست که نظام اسلامی به دنبال کرامت انسانی برای همه ملت ها است.
وی با تبریک روز ولادت حضرت معصومه (س)، روز دختر را به همه دختران تبریک گفت و همه را به پیروی از سیره عملی آن حضرت دعوت کرد تا به سعادت دنیا و آخرت برسند.
ارسال نظرات