به مناسبت دهه کرامت؛

‍ مسابقه عکس "فرشته‌های خانه خدا"

به همت معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه اراک ‍ مسابقه عکس "فرشته‌های خانه خدا" در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و ترغیب کودکان به برپایی نماز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۲۲۶۶۸
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، به همت معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه اراک به مناسبت دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه(س) و روز دخترمسابقه عکاسی "فرشته‌های خانه خدا" را برگزار می‌شود.

شرایط شرکت در این مسابقه عکاسی از دختران زیر شش سال، عکس می‌تواند به صورت فردی یا گروهی باشد.

شرکت‌کنندگان توجه داشته باشند که علاوه بر عکس ارسالی نام و نام خانوادگی خود و مسجد محل نیز را قید کنند، شرکت برای عموم آزاد است و هر یک از شرکت کنندگان می‌تواند با ارسال عکسی از دختران کوچک مسجدی در این فراخوان شرکت کند که مسجد هم در عکس نمود داشته باشد.

در پایان مسابقه (روز ولادت امام رضا علیه السلام) شرکت کنندگانی که عکس آن‌ها از اقبال عمومی بیشتری برخودار بوده باشد یعنی بیشترین بازدید را داشته باشد برنده این مسابقه خواهد بود.

لازم به ذکر است عکس‌های ارسالی به همراه شماره عکس در کانال بسیجیان اراک به نمایش گذاشته می‌شود و از آن‌جا که نحوه داوری شرکت کنندگان براساس عکس و مـتــن ارسالی بـه آی دی @farakhan_basijاست علاوه بر اهدای جوایز این تصاویر در نماشگاهی با همین عنوان نمایش داده خواهد شد.

همچنین جوایز نقدی به نفرات برتر اهدا خواهد شد که بدین ترتیب خواهد بود؛ نفر اول 150 هزار تومان، نفر دوم یک‌صد هزار تومان و نفر سوم 75 هزار تومان دریافت خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات