امام جمعه اشکذر گفت: مذاکره با آمریکا در برجام تجربه ای روشن و تاییدی بر غیرقابل اعتماد بودن آمریکا است.
کد خبر: ۸۷۲۲۶۸۷
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، امام جمعه اشکذر در نماز جمعه این هفته ضمن گرامی داشت دهه کرامت افزود: ولایت با سعادت حضرت فاطمه معضومه (س) دخت گرامی امام موسی‌بن جعفر (ع) آغاز دهه کرامت نام گرفته است که این بانو را میتوان تبلور عصمت مادرش صدیقه کبری فاطمه زهرا (س) ‌دانست.
"حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا طالبیان" اضافه کرد: معظم‌له به صراحت فرمودند اعتماد به آمریکا در هر مسأله‌ای اشتباه بوده است و مذاکره با آمریکا در برجام تجربه‌ای روشن بوده که آمریکا قابل اعتماد نیست و دولتمردان‌اید با بستن کمر همت و نگاه نکردن به دست دشمن روی پای خود باستند و کشور را به سمت جلو سوق دهند.
امام جمعه اشکذر گفت: مقام معظم رهبری همچنین بر برخورد قاطع با قاچاقچیان و جلوگیری از واردات قاچاق اشاره داشتند و اعلام فرمودند که مسؤولین باید از ورود کالای قاچاق به کشور جلوگیری کرده و کالای قاچاق را جلوی چشم مردم آتش بزنند و از بین ببرند.
وی ادامه داد: قطعاً تنها راه برای فعال کردن بنگاه‌های تولیدی در داخل کشور و خروج از رکود کمرشکن اقتصادی و ایجاد اشتغال جلوگیری از ورود کالاهای قاچاق به داخل کشور و برخورد با قاچاقچیان است.
ارسال نظرات