دختران نیشابوری جشنواره غذا برگزار کردند

همزمان با میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر، جشنواره غذا در مرکز شماره سه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیشابور برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۲۲۶۹۶
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۵
مسئول مرکز شماره سه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیشابور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار كرد: با توجه به اینکه شهرنیشابور به عنوان شهر خلاق خوراک شناخته شده است در تلاش هستیم با مشارکت خانواده ها، جشنواره غذا برگزار کنیم تا دختران در کنار مادران این هنر را بیاموزند.

زهره اکبرآبادی افزود: طبق هماهنگی انجام شده با اعضاء نوجوان دختر مرکز از سه هفته قبل، تصمیم به برگزاری جشنواره پخت غذاهای سالم در روز دختر گرفته شد و با دادن کارت دعوت از مادران اعضاء نیز خواسته شد تا در این روز دختران خود را همراهی کنند.

وي خاطر نشان کرد:در روز خجسته میلاد کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) با حضوربیش از 100 نفر از اعضاء و مادرانشان ویژه برنامه ای در مرکز برگزار شد که در آن ضمن اجرای برنامه هایی چون: شعر خوانی اعضاء، نمایشنامه خوانی، نمایش انیمیشن بارون میاد جرجر، میهمانان از سخنان زیبا و تاثیرگذار ابوالقاسم کمالی، استاد دانشگاه و نویسنده نیشابوری که در خصوص توطئه های دشمن در به بیراهه رفتن دختران جامعه و لزوم شناخت عملکرد دشمن و نفوذ آنها در خانواده ها با تکیه بر مطالعه و بالا بردن سواد و اطلاعات در جامعه امروز، ارائه شد استفاده کردند.

اکبرآبادی یادآورشد: در ادامه اعضاء از دستپخت های هم چشیدند و از بین شرکت کنندگان در جشنواره غذا، به انتخاب مربیان هنری مرکز ملیحه عزیزی و نسرین واحدی، 5 نفر برگزیده شدند و به کلیه شرکت کنندگان و نیز تمام میهمانان  هدایایی تقدیم شد.

مسئول مرکز شماره سه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیشابور تصريح كرد: در حاشيه برگزاري اين جشنواره غذا، جشن ویژه دختران و پسران همزمان با میلاد مسعود حضرت فاطمه معصومه «س» و حضرت امام رضا «ع» ، مسابقه کتابخوانی، نمايشگاه عکس« مسیر بهشت»  برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار