مراسم یادبود شهید مدافع حرم، مهدی عسگری روز جمعه 15مرداد،در مسجد امام حسین(ع)کرج با حضور خانواده های شهدای مدافع حرم همراه با اکران فیلم سینمایی هنگامه برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۲۲۷۵۹
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ مراسم یادبود شهید مدافع حرم، مهدی عسگری روز جمعه 15مرداد،در مسجد امام حسین(ع)کرج  با حضور خانواده های شهدای مدافع حرم همراه با اکران فیلم سینمایی هنگامه برگزار شد.

 این مراسم با حضور مسئولین سپاه امام حسن مجتبی(ع)استان البرز، معاونت های سپاه ناحیه امام سجاد (ع)، فرمانده حوزه 211 شهید گلکار با اهداء لوح هدیه و تقدیر به خانواده شهدای مدافع حرم، شهید مهدی عسگری، شهید رضا کارگر برزی، شهید حمزه کاظمی، شهید  رضا ایزدیار  انجام شد.

براساس اعلام مجری برنامه "شهید مهدی عسگری" در طی 2 سال حدود 34 هزار پرونده از رزمندگان 8سال دفاع مقدس که از سپاه ناحیه امام حسین(ع) کرج  و لشگر  10عملیاتی سیدالشهدا(ع) اعزام شده بودند و این پرونده ها که به صورت ناقص بایگانی شده بود توسط این شهید به همراه چند تن از همکارانش بعد از ساعت اداری به همراه مدارک و لیست اعزام به روز رسانی شدند.

وی سپس ادامه داد:در حال حاضر اگر رزمنده ای که در آن زمان پرونده ای نداشته است مراجعه کند توسط لیست اعزام برای آنها پرونده سازی می شود و این کار جهادی بود که توسط شهید عسگری انجام شد.

در پایان این مراسم پرچم حرم مطهر حضرت معصومه (ع) در جمع خانواده شهدا قرار گرفت .


عکس:محمد بخشی
ارسال نظرات
پر بیننده ها