امام جمعه موقت الشتر:

ارتباط آل سعود با رژیم صهیونیستی خفت‌بار است/ مسئولین جوانان بیکار را دریابند

امام جمعه موقت الشتر گفت: ارتباط آل سعود با رژیم کودک‌کش اسرائیل، همچون خنجری بر پشت ملت‌های مسلمان بود.
کد خبر: ۸۷۲۲۷۷۱
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان،حجت‌الاسلام «صالحی» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه الشتر با اشاره به سفر وزیر راه و شهرسازی به این شهرستان گفت: راه، زیرساخت توسعه و پیشرفت در هر منطقه است و بدون جاده مواصلاتی مناسب، نمی‌توان چشم‌انتظار توسعه در مناطق محروم بود.

وی با بیان اینکه ساخت و تکمیل پروژه تونل جاده الشتر به بروجرد از جمله طرح‌های حیاتی در سلسله است، افزود: جاده الشتر به بروجرد با وضعیت نامطلوبی که دارد، به یک قتل‌گاه تبدیل شده که انتظار داریم با سفری که وزیر محترم راه و شهرسازی به شهرستان داشتند و از طرح ساخت این تونل نیز بازدید کردند، این پروژه مهم با تخصیص اعتبار کافی، هر چه زودتر تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

خطیب جمعه الشتر در ادامه با اشاره به سالروز انفجار بمب اتمی در هیروشیما به دست آمریکا، دولت آمریکا را عامل ایجاد ناامنی در منطقه و جهان ذکر و تصریح کرد: هر جای دنیا موردی از ناامنی و جنایت هست، رد پای آمریکا در آن دیده می‌شود.

وی، دولت آمریکا را بزرگترین ناقض حقوق بشر ذکر و ابراز داشت: آمریکا در حالی خود را مدعی دفاع از حقوق بشر می‌داند که نه تنها هیچ سابقه‌ای در دفاع از حقوق بشریت ندارد بلکه بزرگترین ناقض حقوق انسان‌هاست.

حجت الاسلام صالحی ادامه داد: آمریکا عامل چپاول ملت‌هاست و در حالی حامی تمام قد رژیم جنایتکار صهیونیستی است که این رژیم به طور علنی اعلام می‌کند که دارای سلاح‌های اتمی و کشتار جمعی است.

وی ارتباط آل سعود با رژیم صهیونیستی را حرکتی خفت‌بار دانست و گفت: ارتباط آل سعود با رژیم کودک‌کش اسرائیل، همچون خنجری بر پشت ملت‌های مسلمان بود.

وی افزود: آل سعود همچون رژیم صهیونیستی در منطقه دست به جنایت می‌زند و البته این جنایت‌ها و کشتارها با حمایت قاطع آمریکا و رژیم پلید صهیونیستی صورت می‌گیرد.

امام جمعه موقت الشتر خاطر نشان ساخت: در ایجاد رابطه آل سعود با رژیم جنایتکار صهیونیستی، آمریکا نقشی اساسی دارد و خط و مشی سیاست‌های منطقه‌ای رژیم سعودی را آمریکایی‌ها تعیین می‌کنند.

خطیب جمعه الشتر در بخش دیگری از سخنان خود به دیدار اخیر جمعی از مردم با رهبر معظم انقلاب اشاره و بیان داشت: همچنانکه رهبر معظم انقلاب تصریح داشتند، با وجود گذشت شش ماه از برجام، تغییر محسوسی در زندگی مردم مشاهده نشده است.

وی آمریکا را دولتی بدعهد و غیرقابل اعتماد خواند و ابراز داشت: سال‌ها پیش، رهبر معظم انقلاب بر عدم اعتماد به آمریکا تأکید داشتند اما عده‌ای سخت‌شان بود این موضوع را باور کنند.

حجت الاسلام صالحی در ادامه گفت: اگر خواهان پیشرفت واقعی و توسعه همه جانبه کشور هستیم بایستی بر توان و ظرفیت‌های داخلی تکیه کنیم و با فساد در هر حوزه‌ای بخصوص در حوزه اقتصادی قاطعانه برخورد صورت گیرد.

وی معیشت مردم را دغدغه رهبر معظم انقلاب دانست و تصریح کرد: مسئولین نیز بایستی در راستای گشایش در امور مردم معیشتی مردم دغدغه داشته باشند و برای حل مشکلات اقتصادی آنان تلاش نمایند.

خطیب جمعه الشتر، بیکاری را از جمله مهم‌ترین معضلات موجود در شهرستان سلسله عنوان و ابراز داشت: بیشتر قشر درگیر معضل بیکاری در شهرستان سلسله از افراد تحصیلکرده هستند لذا از دولت و مسئولین انتظار می‌رود تا در حل معضل بیکاری که ریشه بیشتر معضلات اجتماعی است، اقدام عملی صورت گیرد و بیکاری در این شهرستان ریشه‌کن شود.

وی حمایت از صنایع کوچک و زود بازده را یکی از راه‌ حل‌های معضل بیکاری عنوان و خاطرنشان ساخت: صنایع کوچک در شهرستان سلسله انگشت‌شمار هستند و اگر دولت از ایجاد صنایع کوچک در این شهرستان حمایت کند، موجب رونق اشتغال در سلسله خواهد شد.

انتهای پیام/ف

ارسال نظرات