فرمانده سپاه بیت‌المقدس با یادآوری عملیات کوهسالان سروآباد که در آن 11 نفر از اشرار وابسته به گروه‌های ضدانقلاب به هلاکت رسیدند، آن را تنها گوشه‌ای از آمادگی سپاه و ایران اسلامی در مقابله با توطئه‌های دشمنان عنوان کرد.
کد خبر: ۸۷۲۲۷۷۶
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار محمدحسین رجبی امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیجار با تبریک ولادت حضرت فاطمه معصوم (س) با بیان اینکه عرصه کارزار با دشمن نه تنها کم نشده بلکه گسترده تر شده است، اظهار داشت: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی جنگ و کارشکنی و توطئه دشمنان با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ادامه داشته و جنگ با دشمن به پایان نرسیده است.

وی با بیان اینکه از بدو آغاز اسلام تاکنون دشمنانی داشته و خواهد داشت، افزود: اگر ما در خط اسلام و ارزش‌های آن حرکت و مجاهدت می‌کنیم باید بدانیم این مسیر درست و تعالی بخش دشمنان قسم خورده دارد و در برابر آنها هیچ گاه کوتاه نیامده بلکه با آگاهی آنها را از پیش رو خواهیم برداشت.

سردار رجبی عنوان کرد: مجاهدت مردم ایران منحصر به هشت سال دفاع مقدس نیست بلکه کارزار زیاد و گسترد و متنوع شده و دشمنان ما زیادتر و مجهزتر شده‌اند.

به گفته وی با وجود تمامی این میدان های کارزار و دشمنان و گستردگی دشمنی آنها مردم ایران به برکت ارزش‌های دین مبین اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره پای کار هستند و از اسلام و جمهوری اسلامی پاسداری خواهند کرد.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی با اقتدار بر هم زننده توازن قدرتهای منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای است گفت: اگر در گذشته اگر با رژیم بعثی و صهیونیستی عراق که 50 کشور دنیا از آن حمایت می‌کردند در جنگ بودیم امروز با تمامی قدرت های استکبار جهان و ایادی آنها در میدان جنگ و کارازار هستیم.

سردار رجبی گفت: امروزه جوانان و مجاهدان فی سبیل الله برای دفاع از اسلام ناب و مقابله با اسلام آورندگان دوروغین در تمامی بلاد اسلامی (همچون یمن، سوریه، بحرین، افغانستان، پاکستان) در حال دفاع از مرزها و ارزش‌های اسلامی هستند.

فرمانده سپاه استان کردستان با اشاره به کارشکنی‌های اخیر مزدوران استکبار در منطقه و اربعین شهدایی که در راه مقابله و دفاع از آنان تقدیم نظام شد اشاره و بیان کرد: ما برای دفاع از ایران اسلامی در راه‌های دور و نزدیکشهید تقدیم خاک میهن می کنیم.

سردار رجبی بیان کرد: این شهدا و رزمندگان اسلام به کارزار گروهکی رفتند که مزدوری آنها علیه ایران از بدو پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس بوده و سابقه ای دیرینه دارد.

وی با بیان اینکهخیانت و دشمنی این گروهک‌ها در خلال جنگ تحمیلی بوده و در آن زمان نیز ستون پنجم دشمن بودند گفت: حزب کومله توسط رزمندگان اسلام سال‌های بسیاری اردوگاه نشین بودند و حتی توانایی رفع مشکلات درون سازمانی خود را نداشتند اما با کشور مزدور و ضداسلام عربستان برای بر هم زدن مرزهای ایران اسلامی و ناامن جلوه دادن آن تحریک و تجهیز شدند.

فرمانده سپاه استان کردستان با اشاره به سخن امام راحل مبنی بر اینکه کشور عربستان بر اساس مبنایی و ساختاری به اسلام آمریکایی روی آورده و آن را قبول کرده است، گفت: عربستان اولین کشوری است که از هر امکانی علیه ایران اسلامی استفاده می‌کند.

به گفته این مقام مسئول، قطعا اگر زمانش برسد عربستان به سرنوشت حاکمان کشورهای مزدوری که در خدمت استکبار هستند مبتلا خواهد شد.

سردار رجبی گفت: دشمنان برای ناامن جلوه دادن ایران عده‌ای مزدور به داخل کشور اعزام می‌کنند که عملیات کوهسالان گوشه‌ای از آمادگی ایران اسلامی بود که در آن تعداد 11 اشرار وابسته به گروهک‌های ضدانقلاب به هلاکت رسیدند.

فرمانده قرارگاه شهید شهرامفر کردستان گفت: تجهیزایتی که از این گروهک‌ها گرفتیم موید این است که آنان مزدوران عربستان هستند چرا که ما همواره در حال رصد آنان هستیم و قبلا این تجهیزات را نداشتند.

این مقام مسئول به رشادت های فرزندان انقلاب و اسلام در برابر مزدوری این گروهک‌ها اشاره و بیان کرد: نیروهای ضداسلام ایران و انقلاب که از نیروهای قدیمی و کارکشته و به اصطلاح خود آنان زبده بودند نتوانستند حتی یک نفر نتوانستند جان سالم به در ببرند.

فرمانده سپاه کردستان با بیان اینکه ما در عملیات کوهسالان 3 تن از بسیجیان و فرزندان اسلام رادر راه دفاع از اسلام و ارزش‌های دین شهید شدند گفت: باب شهادت در ایران اسلامی همچنان باز است.

وی با بیان اینکهکل جبهه دشمن در حال فعالیت است بیان کرد: در عرصه جنگ تحمیلی با دشمن خاکریز های متعددی فعال است که باید با نشانه گرفتن فرماندهی آنان دشمن قدرت فعالیت را از آنها گرفت.

ارسال نظرات